کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آيت الله صافي گلپايگاني در دیدار مسئولان رادیو معارف:

آيت الله صافي گلپايگاني : همه در مقابل شبهات دشمن مسئول هستیم

معارف ناب اهل بیت(ع) به دنیا عرضه شود

خبرگزاری حوزه نیوز , 26 تير 1396 ساعت 17:30

قم نیوز: معارف اسلام و اهل بيت عصمت و طهارت (ع )معارفي ناب و اصيل است كه رسانه ها و به خصوص راديو معارف، بايد آن را به همه دنيا عرضه كنند.


به گزارش قم نیوز، حضرت آيت الله صافي گلپايگاني در ديدار  مدير و مسئولان شبكه راديويي معارف كه در آستانه سالروز ميلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و سالروز تاسيس شبكه راديويي معارف انجام شد، وجود اين راديو را يك خير كثير در ميان نظام رسانه اي كشور دانستند و تاكيد كردند: برنامه هاي راديو معارف بايد مردم را به دين و مكتب اهل بيت(ع) خوش بين كند.

ایشان با ابراز خرسندي از برنامه هاي راديو معارف، اين راديو را رسانه اي پر منفعت براي جامعه دانستند و خاطر نشان كردند: تببين اموزه هاي دين مقدس اسلام و مكتب اهل بيت(ع) كاري بسيار باارزش و باعث افتخار است و يك ساعت كار در ان ثواب فراواني دارد كه قابل شمارش نيست.

این مرجع تقلید با بيان اين مطلب كه راديو معارف يك فرصت مغتنم براي مردم و يك توفيق بزرگ براي دست اندركاران اين راديو است تصريح كردند:معارف اسلام و اهل بيت عصمت و طهارت(ع )معارفي ناب و اصيل است كه رسانه ها و بخصوص راديو معارف بايد آن را به همه دنيا عرضه كنند.

حضرت آيت الله صافي گلپايگاني، فقدان موسيقي سازي در راديو معارف را ويژگي ارزشمند اين رسانه ديني برشمردند و با تاكيد بر تكرار اموزه ها و اعتقادات ديني در هر جايگاه و مناسبتي گفتند: راديو معارف جايگاه بسيار مناسبي براي تبيين اعتقادات و اخلاقيات است.

 اين مرجع تقليد با اشاره به وجود فتنه ها و شبهات ديني و اعتقادي كه از سوي دشمنان اسلام دامن زاده مي شود تاكيد كرند: همه در مقابل اين شبهات مسئول هستيم و راديو معارف نيز به عنوان رسانه اي ديني بايد به اين شبهات پاسخ دهد.

در ابتدي اين ديدار كه قائم مقام و مديران گروه هاي برنامه ساز راديو معارف نيز حضور داشتند، مجتبی تونه اي مدير اين راديو با ارائه گزارشي از روند ساخت و توليد برنامه هاي راديو معارف در عرصه هاي مختلف گفت: با تلاش همكاران ما در راديو معارف همه برنامه هاي اين راديو كاملا مطابق با موازين شرع مقدس توليد و پخش مي شود.

وي دغدغه هاي مقام معظم رهبري و مراجع عظام تقليد در حوزه دين و معارف اسلامي را  دغدغه همه مديران  و برنامه سازان راديو معارف دانست و گفت: توجه اصلي در راديو به احكام ، اخلاق و اعتقادات است كه با استفاده از پژوهش هاي حوزوي در جهت تقويت علمي برنامه ها تلاش مي شود

تونه اي همچنين توجه ويژه به حوزه مهدويت و نيز حضور فعال در فضاي مجازي و پاسخگويي به شبهات را از ديگر فعاليت هاي شبكه راديويي معارف برشمرد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 50984

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50984/آيت-الله-صافي-گلپايگاني-همه-مقابل-شبهات-دشمن-مسئول-هستیم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir