کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران

430 نفر کاندیدای حضور در لیست انتخابات شورای شهر تهران شدند

خبرگزاری فارس , 11 اسفند 1395 ساعت 8:00

قم نیوز: عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: تا به امروز 430 نفر آمادگی خود را برای کاندیداتوری اعلام کردند و رزومه خود را به دبیرخانه هیئت مرکزی تحویل داده‌اند.


به گزارش قم نیوز، محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: گروه‌های اجتماعی و اثرگذار، لیست‌های پیشنهادی خود را برای شورای شهر به دبیرخانه هیئت مرکزی ارائه کردند و این هیئت در حال مصاحبه و بررسی رزومه این افراد است.

محسن پیرهادی در پاسخ به این سؤال که وضعیت جریان اصولگرا برای انتخابات شورای شهر تهران چگونه است، گفت:لیست‌های پیشنهادی به دبیرخانه هیئت مرکزی ارائه شده و در حال بررسی هستیم.

وی ادامه داد: افرادی که تمایل به حضور از طرف جریان ارزشی و خدمتگزار دارند، چند برابر ظرفیت هستند که تا اواسط فروردین به جمع بندی نهایی خواهیم رسید. طبیعتا افرادی که اعلام آمدگی کرده‌اند در مرحله ثبت نام کاندیداها می‌بایست حضور داشته باشند و نسبت به اخذ گواهی عدم سوء پیشینه با عنایت به فرایند حدود دو هفته ای آن، از هم اکنون اقدام نمایند.

پیرهادی در پاسخ به این سؤال که در فرآیند بستن لیست نهایی جمعا چند نفر بررسی می‌شوند و آیا افراد فعلی شورای شهر هم حضور دارند یا نه، پاسخ داد: تا به امروز 430 نفر آمادگی خود را اعلام کردند و رزومه خود را به دبیرخانه هیئت مرکزی تحویل داده‌اند. برخی از این افراد اعلام کردند با توجه به اینکه هدفشان خدمت و همگرایی است، چنانچه در لیست نهایی نباشند یا ثبت نام نمی‌کنند و یا بعد از ثبت نام انصراف می‌دهند که باعث انشقاق در جریان نشوند.

وی همچنین افزود: رویکرد انتخاب افراد لیست نهایی، اثرگذاری و تخصص برای خدمت بهتر است و سهم خواهی سیاسی و حزبی در این فرآیند، جایگاهی ندارد.شهر علاوه بر مسائل عمرانی و شهرسازی و حمل و نقلی، مسائل فراوانی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی دارد؛ مسائلی از قبیل محیط زیست، ورزش، سلامت و مسائل مربوط به بانوان و سالمندان و کودکان که به ازای همه این موارد باید افراد متخصص در شورای شهر وجود داشته باشد.

پیرهادی ادامه داد: تعدادی از اعضای فعلی شورای شهر در انتخابات بعدی حضور خواهند داشت که البته در حال بررسی است و شاخص این بررسی هم تخصص و مقبولیت مناسب است. برخی افراد هم تمایلی به حضور برای دوره بعد ندارند اما شورا به تخصص و تجربه آنان نیاز دارد. به عنوان مثال آقای مهندس چمران اعلام کردند که تمایلی برای حضور ندارند ولی با اصرار و درخواست همه گروه ها برای حضور مواجه شدند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46574

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46574/430-نفر-کاندیدای-حضور-لیست-انتخابات-شورای-شهر-تهران-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir