کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با برگزاري ديدارهاي هفته نخست صورت گرفت

پيروزي 8 تيم در آغاز ليگ نونهالان فوتبال قم / جشنواره گل متين برابر آبادگران

خبرگزاری فارس , 22 مرداد 1396 ساعت 10:15

قم نیوز: نخستين هفته رقابت‌هاي ليگ فوتبال نونهالان استان قم با پيروزي هشت تيم و عبور 31 توپ از خط دروازه‌ها در هشت مسابقه به پايان رسيد.


به گزارش قم نیوز، با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌‌‌ فوتبال استان قم استراحت رقابت‌های لیگ نونهالان باشگاه‌های قم با رقابت 16 تیم در دو گروه هشت تیمی زده شد و هر هشت مسابقه هفته نخست پیروز داشت.

در هر هشت مسابقه هفته نخست تیم‌ها موفق به شکست حریفان خود شدند و در حالی که بازی تیم‌های متین دانش و آبادگران، هما با وحدت و سهیل با سفید زاگرس پرگل‌ترین بازی‌ها بود، مجموعا 31 گل به ثمر رسید و بهترین نتیجه هفته را تیم متین دانش کسب کرد.

بازی‌های دوره جدید لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های قم ویژه فوتبالیست‌های مستعد و آینده‌دار رده سنی زیر 13 سال برگزار می‌شود و در هفته نخست به میزبانی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم، از گروه نخست تیم هنگ به مصاف سیاه‌جامگان رفت و این بازی با برتری یک بر صفر تیم سیاه‌جامگان به پایان رسید.

وحدت در جدال با هما با نتیجه پرگل پنج بر صفر شکست خورد، عقاب در جدال نزدیک و نفس‌گیر با آریا با اختلاف یک گل و نتیجه سه بر دو بازنده شد و تیم‌های سفید زاگرس و سهیل نیز با همین نتیجه به کار خود پایان دادند، دیداری که در پایان آن سه امتیاز به تیم سهیل رسید.

از گروه دوم مقدماتی نیز چهار بازی برگزار شد و طبق برنامه آرمان در مصاف با شاهین با چهار گل شکست خورد تا شروع خوبی در این رقابت‌ها نداشته باشد، ضمن اینکه هلال‌احمر برابر یاران با یک گل باخت، پارسا مقابل پیام دو بر یک مغلوب شد و در نهایت آبادگران به مصاف متین‌ دانش رفت که این بازی با برتری عجیب و قریب هفت بر صفر به نفع تیم متین دانش تمام شد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 52225

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52225/پيروزي-8-تيم-آغاز-ليگ-نونهالان-فوتبال-قم-جشنواره-گل-متين-برابر-آبادگران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir