کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

دعوت 6 رزمی‌کار قم به اردوی تیم ملی موی‌تای

خبرگزاری فارس , 24 تير 1396 ساعت 17:25

قم نیوز: رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم گفت: 6 رزمی‌کار قم با درخشش در پیکارهای موی‌تای قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی ایران دعوت شدند.


به گزارش قم نیوز، جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: در رقابت‌های موی‌تای قهرمانی رده سنی جوانان ایران که هفته قبل به انجام رسید، با عملکرد بسیار خوب موی‌تای کاران قم شاهد انتخاب 6 تن از آنها برای حضور در اردوی تیم ملی کشورمان بودیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط اعضای این تیم، بیان کرد: با کسب دو مجوز حضور در فینال مسابقات و به دست آوردن یک نشان برنز، مجموعا 6 نفر از نفرات تیم قم به اردوی تیم ملی جوانان موی‌تای راه یافتند تا خود را برای اعزام‌های برون‌مرزی آماده کنند.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم با تقدیر از تلاش‌های علی یزدی رئیس انجمن موی‌تای استان قم و حمیدرضا محمدپور سرمربی تیم جوانان موی‌تای قم، عنوان کرد: موی‌تای از جمله رشته‌های موفقی است که در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش آن در میادین داخلی و خارجی متعدد خواهیم بود.

وی در ادامه به اعزام تیم منتخب کمیته فول کنتاکت کیک‌بوکسینگ AIKIA استان قم به هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی جام خلیج فارس اشاره و بیان کرد: همچنین مسابقه قهرمانی و انتخابی انجمن پنچاک سیلات برای اعزام به پیکارهای بین‌المللی باکو درمجموعه ورزشی کبکانیان تهران پیش‌روی نمایندگان قم است.

محمدزاده سپس به تمرینات تیم بانوان کیک بوکسینگ قم اشاره و ابراز کرد: جلسه دوم تمرینات تیم منتخب بزرگسالان سبک کیک‌بوکسینگ بانوان  قم امروز به میزبانی باشگاه ورزشی شهدای مدافع حرم واقع در خیابان کشاورز با حضور تمامی قهرمانان این رشته برگزار می‌شود و غیبت هر یک از رزمی‌کاران به نشانه حذف آنها از تیم است.

وی در ادامه راجع به اینکه آیا ثبت‌نام یکی از مربیان موفق رزمی قم یعنی حسن عباسی در انتخابات هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم مانع همکاری وی با هیأت‌ رزمی قم می‌شود یا خیر، تصریح کرد: گمانه‌زنی‌ها راجع به جدایی ایشان از هیأت‌ ورزش‌های رزمی قم صحت ندارد زیرا پس از برگزاری جلسات مختلف قرار بر این شد که وی همچنان در خدمت هیأت‌ رزمی و ورزشکاران این هیأت‌ باشد و در زمان برگزاری مجمع انتخابات هیات کونگ فو، انصراف خود را اعلام کند.

انتهای پیام/137


کد مطلب: 50885

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50885/دعوت-6-رزمی-کار-قم-اردوی-تیم-ملی-موی-تای

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir