کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در لیگ برتر نوجوانان کشور؛

صبای قم حریف مینو داروی شیراز شد

خبرگزاری فارس , 4 دی 1390 ساعت 12:46

قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در هفتمین هفته لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فوتبال نوجوانان مینو داروی شیراز به میدان می‌رود.


به گزارش قم نیوز، دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور این هفته با انجام ۱۵ مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری می‌شود و طی آن تیم نوجوانان صبای قم باز هم با امیدواری نسبت به جبران سه بازی بدون پیروزی در هفته‌های اخیر این فصل برابر تیم فوتبال نوجوانان مینو داروی شیراز صف آرایی می‌کند.

شاگردان غلامرضا کاظمی در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم تا قبل از این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، موفق به کسب دو پیروزی، دو تساوی و دو باخت شده‌اند ولی در سه هفته اخیر طعم پیروزی را نچشید‌ه‌اند.

این تیم امسال با کسب برتری در نخستین هفته رقابت‌ها و همچنین پیروزی در هفته سوم فصل را امیدوارانه آغاز کرد اما در شرایطی در هفته ششم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در جدالی حساس مقابل تیم فوتبال نوجوانان مینو داروی شیراز قرار می‌گیرد که در سه هفته اخیر یک بار باخته و دو بار نیز برابر حریفان خود تن به تساوی داده است.

تیم فوتبال نوجوانان صبا بعد از کسب برتری در هفته نخست رقابت‌ها در خانه خود، در هفته دوم در اصفهان جانانه برابر تیم مدعی و سرشناس فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بازی کرد ولی با گل دقیقه پایانی حریف به نخستین شکست خود در این فصل راضی شد.

بر اساس برنامه فدراسیون فوتبال، دیدارهای هفته سوم از مسابقات فصل جدید لیگ دسته برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در قم به انجام رسید و طی آن تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در خانه پذیرای لاله اصفهان بود که با دو گل صاحب برتری شد.

صبای قم در هفته چهارم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور باز هم در ورزشگاه تختی قم میزبان تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان بود ولی در دیداری که نسبت به سن بازیکنان حریف اعتراض داشت، با یک گل نتیجه را واگذار کرد.

نوجوانان صبای قم در هفته پنجم رقابت‌های رده سنی نوجوانان فوتبال لیگ برتر در خانه تیم برق شیراز این تیم را با تساوی یک بر یک متوقف کردند تا یک امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه را به عنوان سوغاتی شیراز به قم بیاورند اما در هفته ششم در حالی که در خانه بازی می‌کردند باز هم نتوانستند از این فرصت مغتنم بهره ببرند و برابر تیم فوتبال نوجوانان نخل بندرعباس با تساوی پر گل چهار بر چهار متوقف شدند تا دو امتیاز ارزشمند دیگر را به راحتی در خانه از دست بدهند.

اما از ساعت ۱۴ عصر روز پنجشنبه هشتم دی‌ماه شاگردان غلامرضا کاظمی در این دیدار که در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شهر شیراز برگزار می‌شود در حالی به مصاف میزبان خود مینو داروی شیراز می‌روند که صبای قم پیش از این هشت امتیاز اندوخته است.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 3020

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/3020/صبای-قم-حریف-مینو-داروی-شیراز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir