کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران مطرح کرد

برگزاری نمایشگاه خانواده مهدوی برای زائران نوروزی

کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم , 5 فروردين 1394 ساعت 17:11

قم نیوز: سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری نمایشگاه خانواده مهدوی برای زائران و مسافران نوروزی در این مسجد خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین‌هاشمیان با بیان اینکه سال گذشته بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار زائر در ایام تعطیلات نوروزی به مسجد مقدس جمکران آمدند اظهار داشت: پیش‌بینی ما این است که در تعطیلات نوروزی امسال بیش از دو میلیون زائر به مسجد مقدس جمکران مشرف شوند.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برنامه‌های فرهنگی خود را از قبل از تعطیلات نوروزی آغاز کرده بود افزود: طبق نظرسنجی‌ها بیش از ۸۵ درصد از زائران را خانواده‌ها تشکیل می‌دهند و در این راستا برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیشتر خانواده‌محور خواهد بود.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری نمایشگاه خانواده مهدوی برای زائران در تعطیلات نوروز تصریح کرد: در این نمایشگاه خانواده‌ها با یکدیگر وارد نمایشگاه می‌شوند ولی هرکدام از رده‌های سنی از غرفه‌های مخصوص خود استفاده می‌کنند.

وی گفت: این نمایشگاه با مضمون ترویج معارف اهل بیت(ع)، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و آشنایی با دوران قبل و بعد از ظهور حضرت ولی عصر(عج) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ‌هاشمیان برگزاری نمایشگاه ربیع الانام و خیمه‌های آسمانی را از دیگر برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در تعطیلات نوروزی عنوان و بیان کرد: کوچه‌های انتظار یکی دیگر از برنامه‌های معاونت فرهنگی برای تعطیلات نوروز است که در آن زائران دلنوشته‌های خود به امام زمان(عج) را به این معاونت ارسال می‌کنند و در پایان بهترین‌ها در قالب یک مجموعه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 29556

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29556/برگزاری-نمایشگاه-خانواده-مهدوی-زائران-نوروزی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir