کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بیانیه جمعی از طلاب حوزه علمیه قم مطرح شد

برخورد دستگاه قضا با توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع)/باید جوابی قاطع به یاوه گویی‌ها داده شود

خبرگزاری فارس , 8 ارديبهشت 1396 ساعت 11:00

قم نیوز: جمعی از طلاب حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا به عمل شنیع توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) شدند.


به گزارش قم نیوز، در این بیانیه که به امضای جمع کثیری از طلاب رسیده آمده است: با کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که فردی یاوه سرا در استان ایلام در افتتاحیه ستاد آقای حسن روحانی و در حضور نایب رئیس مجلس به ساحت مقدس ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) اسائه ادب کرده است.
در این بیانیه آمده است: این گونه توهین‌ها بی سابقه نبوده است؛ در دوران اصلاحات هم شاهد بودیم که افرادی از همین قماش زیارت عاشورا را مانیفست خشونت می‌خواندند و مدعی شدند که حتی می‌توان علیه خدا هم تظاهرات کرد!!!
در این بیانیه تصریح شده است: ما طلاب حوزه علمیه قم این جنایت بزرگ را به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله (عج) و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنیم و از جمیع مستضعفان و مسلمین جهان و ملت شریف ایران به ویژه مراجع معظم تقلید و علمای اعلام و مردم شریف استان ایلام خواهشمندیم که جوابی قاطع به این یاوه گویی بدهند تا دیگر کسی نتواند به مقدسات مسلمین کوچکترین اهانتی کند.
در پایان این بیانیه تاکید شده است: از دستگاه قضا هم می‌خواهیم که سریع و به صورت قاطع با این عمل شنیع برخورد کرده تا درس عبرتی برای سایر خناسان شود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47565

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47565/برخورد-دستگاه-قضا-توهین-ساحت-مقدس-امام-رضا-ع-باید-جوابی-قاطع-یاوه-گویی-ها-داده-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir