کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخلال دولت در برنامه تبلیغاتی رقبای انتخاباتی روحانی!

عصر امروز , 13 ارديبهشت 1396 ساعت 14:00

قم نیوز: شنیده های خبرنگار ما حاکی از این است که ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی، همایش انتخاباتی روز شنبه خود را طبق برنامه قبلی قرار بود در استادیوم شهید شیرودی برگزار نماید که با کارشکنی وزارت ورزش ملغی و در سالن شهدای هفتم تیر برگزار نمود.


به گزارش قم نیوز، امروز شنیده های خبرنگار ما حاکی از این است که ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی، همایش انتخاباتی روز شنبه خود را طبق برنامه قبلی قرار بود در استادیوم شهید شیرودی برگزار نماید که با کارشکنی وزارت ورزش ملغی و در سالن شهدای هفتم تیر برگزار نمود.

بنا بر این گزارش مسئولین استادیوم شهید شیرودی با این استدلال که ستاد حجت الاسلام روحانی قرار است 10 اردیبهشت ماه در این سالن همایش برگزار کنند و یک روز قبل از برنامه اصلی یعنی 9 اردیبهشت را هم رزو کرده اند از واگذاری سالن به ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی خودداری کردند.

اما برنامه های تبلیغاتی جناب روحانی برای روز یکشنبه که افتتاح نمایشی پالایشگاه ستاره خلیج فارس بود حاکی از این بود که هیچ برنامه تبلیغاتی از پیش طراحی شده ای برای این روز (10 اردیبهشت) در کنداکتور تبلیغاتی آقای روحانی پیش بینی نشده بود و شخص وزیر ورزش با فشار به مجموعه شهید شیرودی از واگذاری این مجموعه در اختیار ستاد انتخاباتی آقای رئیسی برای برگزاری برنامه پرشور انتخاباتی ممانعت به عمل آورده است.

به گزارش عصر امروز این قبیل اقدامات غیر اخلاقی و اخلال گرایانه از سوی دولت و کابینه آقای روحانی در برنامه تبلیغات رقبای انتخاباتی نشان از ترس و موضع انفعال وی دارد که با اصل بی طرفی دولت در مقوله تبلیغات انتخاباتی نیز منافات دارد که البته حتما ریشه در اخلاق گرایی ایشان دارد که این روزها در تبلیغات خود دائما از آن دم می زند!

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47664

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47664/اخلال-دولت-برنامه-تبلیغاتی-رقبای-انتخاباتی-روحانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir