کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با برگزاري 4 مسابقه در سالن شهيد رضائيان قم صورت گرفت

آغاز رقابت بانوان فوتساليست قم با پيروزي 4 مدعي قهرماني

خبرگزاری فارس , 23 تير 1396 ساعت 3:00

قم نیوز: رقابت بانوان فوتساليست در دوره جديد مسابقات قهرماني باشگاه‌هاي استان قم با پيروزي چهار تيم مدعي قهرماني آغاز شد.


به گزارش قم نیوز، رقابت‌های فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم با هدف رشد و توسعه این رشته ورزشی پرطرفدار بین دختران و بانوان فعال در این رشته کار خود را آغاز کرد، در حالی که بخش بانوان هیات فوتبال استان قم این رقابت‌ها را با عنوان جام اتحاد برگزار می‌کند.

نخستین روز مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان باشگاه‌های قم به میزبانی سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم در حالی به انجام رسید که تیم‌های مریم (الف)، شجاعی، پارسا (الف)، مریم (ب)، پارسا (ب)، مریم (ج)، ماندگار، یادگاری (الف)، یادگاری (ب) با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در روز نخست این بازی‌ها نخستین مسابقه بین تیم‌های پارسا (ب) و مریم (ج) به انجام رسید که در پایان این فوتسالیست‌های تیم پارسا (ب) بودند که در دیداری پرگل و جذاب با نتیجه جالب توجه چهار بر یک حریف خود را شکست داده و سه امتیاز با با ارزش کسب کردند.

در دومین مسابقه فوتسال بانوان باشگاه‌های قم تیم‌های مریم (الف) و فهیم به مصاف یکدیگر رفتند، دیداری که در آن هفت بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و در نهایت این فوتسالیست‌های تیم مریم (الف) بودند که در پایان یک مسابقه نزدیک و نفس‌گیر چهار بر سه صاحب برتری شدند.

سومین مسابقه در حضور بانوان علاقمند به فوتسال در سالن شهید رضائیان قم بین تیم‌های مریم (ب) و یادگاری به انجام رسید که در پایان این فوتسالیست‌های مریم (ب) با چهار گل پیروز شدند و تیم پارسا (الف) با نتیجه پنج بر دو موفق به شکست ماندگار شد و گام نخست را با کسب سه امتیاز برداشت.

این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و از اتفاقات جالب توجه این بازی‌ها، حضور بازیکنان با سابقه و حتی ملی‌پوش فوتسال و فوتبال بانوان قم در ترکیب تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات است که گرمابخش بازی‌ها و عامل جذابیت این رقابت‌ها شده است.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 50804

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50804/آغاز-رقابت-بانوان-فوتساليست-قم-پيروزي-4-مدعي-قهرماني

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir