کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار قم:

300 هزار تن آسفالت امسال در معابر شهری توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس , 18 فروردين 1396 ساعت 6:00

قم نیوز: شهردار قم از توزیع 300 هزار تن آسفالت در معابر شهری خبر داد و گفت: با این اقدام وضعیت آسفالت معابر بهبود می یابد.


به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد به حرکت جدی شهرداری در حوزه آسفالت معابر اشاره کرد و گفت: بالای 250 هزار تن در سال گذشته آسفالت در مناطق توزیع شد و این آمار را امسال به 300 هزار تن خواهیم رساند و این برنامه باید تا پنج سال ادامه یابد تا مشکل معابر شهر قم را بتوانیم برطرف کنیم.

شهردار قم با تاکید بر ضرورت تکمیل رینگ‌های ترافیکی شهر قم خاطرنشان کرد: رینگ سوم با تکمیل بلوار آیت‌الله بروجردی تکمیل می‌شود و در مسیر شهرک قدس تقاطع غیرهمسطح احداث کرده و برنامه احداث تقاطع در میدان ولیعصر نیز داریم.

وی با اشاره به برنامه‌ شهرداری در حوزه عمرانی در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و گفت: به دنبال این هستیم که با احصاء مشکلات ترافیکی و اولویت بندی حرکت درستی را در حوزه عمرانی داشته باشیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه زیست محیطی بیان کرد: مذاکرات تبدیل پسماند به انرژی در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم این اقدام را امسال اجرایی کنیم.

وی اجرای پروژه‌های تفریحی چون بوستان کوثر، باغ پرندگان، تله سیژ، آکواریوم را مورد توجه قرار داد و گفت: در حوزه ایمن‌سازی پارک‌ها و واکاری و توسعه درختکاری اقدامات جدی انجام شده است.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47114

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47114/300-هزار-تن-آسفالت-امسال-معابر-شهری-توزیع-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir