کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تیم تنیس روی میز قم قهرمان لیگ نوجوانان دختر کشور شد

خبرگزاری مهر , 28 آذر 1395 ساعت 9:30

قم نیوز: تیم تنیس روی میز قم با پیروزی بر مناطق نفت خیر جنوب قهرمان لیگ نوجوانان دختر کشور شد.


به گزارش قم نیوز،  مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان دختر کشور در قم به پایان رسید و تیم تنیس روی میز استان قم برای نخستین بار در تاریخ این رقابت‌ها بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.

در این مسابقات که شنبه شب در خانه تنیس روی میز استان قم به پایان رسید تیم تنیس روی میز قم در دیدار نهایی برابر تیم مناطق نفت خیز جنوب قرار گرفت و موفق شد در یک بازی نزدیک با نتیجه ۵ بر ۳ حریف خود را شکست دهد.

 پینگ پنگ بازان قم بدین ترتیب با شکست دادن تمامی حریفان خود جام را در خانه حفظ کردند و تیم‌های رشد ورزش ایرانیان البرز و پاک‌نژاد اسپورت تهران به طور مشترک سوم شدند.

نماینده استان قم در دیدار نیمه نهایی به دیدار تیم پر تلاش پاک‌نژاد اسپورت تهران رفت و موفق شد با حساب ۵ بر ۲ حریف خود را شکست دهد و تیم مناطق نفت خیز جنوب نیز با برتری ۵ بر صفر برابر رشد ورزش ایرانیان البرز به دیدار نهایی رسید.

تیم تنیس روی میز استان قم برای راهیابی به جمع ۴ تیم پایانی موفق به شکست تیم آکادمی رامین گلستان شده بود در حالی که هدایت تیم استان قم را فاطمه محقق بر عهده داشت و برای این تیم شیما صفایی، ساره احمدی، پریناز حاجیلو، صبا سراجی، حانیه عموئیان و زهرا مصباحی به میدان رفتند.

در مرحله گروهی این مسابقات تیم تنیس روی میز قم برابر رشد ورزش ایرانیان البرز ۳ بر یک، دیزل مولد امید تهران ۳ بر صفر و مخابرات همدان ۳ بر ۲ به پیروزی رسید اما تیم دوم استان قم که در گروه چهارم و ۵ تیمی این مسابقات قرار داشت همه مسابقات خود را واگذار کرد.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 44667

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/44667/تیم-تنیس-روی-میز-قم-قهرمان-لیگ-نوجوانان-دختر-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir