کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير هیأت‌‌‌‌ انجمن‌هاي ورزشي استان قم:

قم قهرمان راگبي ايران شد / دومين قهرماني قمي‌ها در تابستان 96

خبرگزاری فارس , 22 مرداد 1396 ساعت 8:15

قم نیوز: دبير هیأت‌‌‌‌ انجمن‌هاي ورزشي استان قم از قهرماني راگبي‌بازان قم در مسابقات رده سني زير 18 سال پسران ايران خبر داد.


به گزارش قم نیوز، علیرضا ساری در قم، اظهار کرد: تیم راگبی هیأت‌‌‌‌ انجمن‌های ورزشی استان قم با هدایت نواب اسدزاده ملی‌پوش با سابقه و پرافتخار این رشته و بهترین راگبی‌باز ایران در سال 1395 راهی مسابقات قهرمانی کشور شد.

وی ادامه داد: برخورداری از تجربه سال‌ها عضویت در تیم ملی راگبی ایران با مربیگری نواب اسدزاده برای راگبی‌بازان قم فرصت بسیار خوبی بود تا این تجارب را در کنار انگیزه بالای خود برای درخشیدن در مسابقات قهرمانی کشور به نمایش بگذارند و سکوی نخست این پیکارها را به نام خود ثبت کنند.

دبیر هیأت‌‌‌‌ انجمن‌های ورزشی استان قم اضافه کرد: رقابت‌های راگبی رده سنی زیر 18 سال پسران ایران به میزبانی هیأت‌‌‌‌ گلستان و در مجموعه ورزشی ١٥ هزار نفری شهر گرگان به انجام رسید و در پایان تیم قم بالاتر از دیگر تیم‌های شرکت کننده به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه سرپرست تیم قم هادی بختیاری‌ بود.

وی با بیان اینکه راگبی‌بازان قم یک بار دیگر توانمندی این رشته را در سطح کشور به نمایش گذاشتند، عنوان کرد: راگبی‌بازان شایسته قم بعد از غلبه بر سایر رقبا، دیدار نهایی را برابر تیم تیم داتیس برگزار کرده و با شکست این تیم قهرمان شدند، ضمن اینکه تیم میزبان یعنی گلستان رتبه سوم را کسب کرد.

ساری افزود: سرپرست برگزاری این مسابقات نعیم هرجابی، سرپرست فنی فرشید صدیقی و داوران رقابت‌ها مصطفی افتخاری، امیرحسین عموپور و محمدحسن همایونی بودند و مرتضی رسولی سرمربی تیم ملی نیز از نزدیک عملکرد راگبی‌بازان را زیر نظر داشت.

وی با بیان اینکه چهره‌های شاخص این رقابت‌ها برای عضویت در تیم ملی انتخاب شدند، افزود: قهرمانی رقابت‌های رده سنی زیر 18 سال ایران در حالی نصیب راگبی‌بازان شایسته قم شد که دو هفته قبل نیز تیم تک راگبی زیر 16 سال در شهرستان اسکو آذربایجان شرقی، عنوان قهرمانی دومین دوره مسابقات کشوری را از آن خود کرده بود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 52217

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52217/قم-قهرمان-راگبي-ايران-دومين-قهرماني-قمي-ها-تابستان-96

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir