کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کنترل کیفیت و بهداشت آبفا قم خبر داد

استقرار سیستم سنجش بهداشت و امنیت آب در محدوده مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری فارس , 27 ارديبهشت 1395 ساعت 14:45

قم نیوز: مدیر کنترل کیفیت و بهداشت آبفا قم از استقرار سیستم سنجش بهداشت و امنیت آب در محدوده مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان خبر داد.


به گزارش قم نیوز، رضا انصاری طادی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین نیمه شعبان، با اشاره به استقرار سیستم سنجش بهداشت و امنیت آب در محدوده مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در این ایام تا شعاع 5 کیلومتری مسجد مقدس جمکران بهداشت و امنیت آب کنترل می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین گلوگاه‌هایی پیش بینی شده تا در صورت بروز مشکل فشار در محدوده مسجد مقدس جمکران مشکلی در تأمین آب نداشته باشیم.

مدیر کنترل کیفیت و بهداشت آبفا قم تصریح کرد: شبکه بهداشتی آب و دفع فاضلاب نیز در برنامه بهسازی و شستشو است تا زمینه بهتری در خدمات رسانی داشته باشیم.

وی با اشاره به آماده باش نیروهای کارشناسی آبفا خاطرنشان کرد: بیش از 30 نفر از نیروهای مرکز نیز در محدوده مرکز حضور دارند تا در صورت بروز اختلال نسبت به رفع مشکل سریعاً اقدام کنند.

انصاری طادی با اشاره به تدابیر ویژه برای تأمین آب شرب زائرین در ایام نیمه شعبان خاطرنشان کرد: بخشی از توان توزیع آب شرب سیار آبفا در این ایام در اختیار قرار می‌گیرد تا زمینه بهتری برای تأمین نیازمندی آب شرب مردم شاهد باشیم.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 38600

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/38600/استقرار-سیستم-سنجش-بهداشت-امنیت-آب-محدوده-مسجد-مقدس-جمکران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir