کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پناه‌آفرین قم گزینه اصلی قهرمانی لیگ برتر فوتبال

خبرگزاری فارس , 27 فروردين 1396 ساعت 12:00

قم نیوز: تیم فوتبال پناه‌آفرین با وجود تساوی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم همچنان گزینه اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر محسوب می‌شود.


به گزارش قم نیوز، رقابت هشت تیم حاضر در فصل 96 – 1395 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم بعد از سپری شدن 12 هفته به دو هفته پایانی خود رسیده است و در حالی که تیم پناه‌آفرین گزینه اصلی کسب عنوان قهرمانی است، تیم‌های دوم و سوم جدول در انتظار لغزش صدرنشین هستند.

 

* پیروزی 3 تیم و تساوی بالای جدولی‌ها در هفته دوازدهم

در هفته پنجم از نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال قم چهار بازی به انجام رسید و تیم‌های سفیر وحدت، سفید زاگرس و افشین موفق به شکست حریفان خود شدند اما جدال تیم‌های اول و سوم جدول بر سر کسب مقام قهرمانی برند‌ه‌ای نداشت و امتیازها بین دو تیم تقسیم شد.

در این مسابقه مقابل دیدگان علاقمندان پرتعداد حاضر در ورزشگاه شهید حیدریان قم، دو تیم هما و پناه‌آفرین قم به تساوی دو بر دو رضایت دادند و با این نتیجه اختلاف پنج امتیازی بین آنها در مکان‌های اول و سوم جدول رده‌بندی باقی ماند تا فوتبالیست‌های پناه‌آفرین آسوده‌تر از همیشه به سوی قهرمانی گام بردارند.

 

* عبور سفیر از قعر جدول و برتری زاگرس بر آبادگران

تیم رده دومی سفیر وحدت در جدال با تیم قعرنشین پیمان جشنواره‌ای از گل به راه‌ انداخت و با وجود اینکه ابتدا از حریف گل خورد اما در ادامه هفت بار دروازه این تیم را گشود تا فاصله چهار امتیازی خود را با تیم صدرنشین پناه‌آفرین قم حفظ کرده و به دو هفته پایانی برای گرفتن قهرمانی از این تیم امیدوار باشد.

تیم میانه جدولی سفید زاگرس این هفته برابر تیم چهارم جدول یعنی آبادگران به میدان رفت و در حالی که کمتر کسی تصور شکست آبادگران را داشت، اما فوتبالیست‌های تیم زاگرس این امر غیر ممکن را رقم زدند و با نتیجه یک بر صفر از سد حریف عبور کردند تا در جدول موقعیت خود را بهتر از قبل کنند.

 

* افشین از ته جدولی‌ها فاصله گرفت

در چهارمین و آخرین مسابقه هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم، تیم‌های هنگ و افشین برابر یکدیگر قرار گرفتند و این بازی با برتری یک بر صفر به سود تیم افشین تمام شد تا پرونده رقابت‌های این هفته با عبور 14 توپ از خط دروازه‌های چهار مسابقه بسته شود.

در فاصله دو هفته به پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های استان قم تیم پناه‌آفرین با هشت پیروزی و چهار تساوی به عنوان تنها تیم بدون باخت رقابت‌ها، با 29 گل زده، هفت گل خورده و 28 امتیاز عنوان صدرنشینی را در اختیار دارد و گزینه اصلی کسب مقام قهرمانی است.

فوتبالیست‌های تیم سفیر وحدت قم همانند تیم صدرنشین پناه‌آفرین هشت پیروزی در کارنامه دارند اما بدون تساوی، به دلیل تحمل چهار باخت از رقیب خود در کورس قهرمانی عقب مانده‌اند و با 29 گل زده، 14 گل خورده و 24 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی دنبال لغزش صدرنشین هستند.

 

* سفیر و هما منتظر لغزش صدرنشین

این در حالی است که هما بعد از متوقف کردن تیم صدر جدولی پناه‌آفرین با هفت برد، دو تساوی، سه باخت، 23 گل زده، 15 گل خورده و 23 امتیاز در مکان سوم جدول است و کمترین بخت را برای قهرمانی دارد، ضمن اینکه تیم آبادگران با کسب 19 امتیاز در مکان چهارم جدول ایستاده است.

بین هشت تیم حاضر در فصل 96 – 1395 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم، تیم سفید زاگرس با کسب 18 امتیاز در مکان پنجم است، هنگ و افشین با 9 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در مکان‌های ششم و هفتم ایستاده‌اند و تیم پیمان با پنج امتیاز رتبه آخر جدول را در اختیار دارد.

با توجه به شرایط فعلی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قم، تیم پناه‌آفرین شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی است، مگر اینکه پناه‌آفرین هر دو بازی باقی مانده تا پایان این فصل را به حریفان خود ببازد و تیم‌های سفیر وحدت و هما با شکست حریفان خود جام قهرمانی را بربایند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47330

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47330/پناه-آفرین-قم-گزینه-اصلی-قهرمانی-لیگ-برتر-فوتبال

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir