کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير انتشارات دانشگاه اديان و مذاهب:

دانشنامه دين منتشر مي‌شود

خبرگزاری فارس , 26 فروردين 1396 ساعت 11:00

قم نیوز: مدير انتشارات دانشگاه اديان و مذاهب از انتشار كتاب دانشنامه دين در آينده‌اي نزديك خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محمد روحانی با اشاره به کتاب دانشنامه دین اظهار کرد: این اثر در قالب دو جلد از سوی گروهی از مترجمان به مدیریت مهدی لک‌زایی آماده شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجوز نشر این اثر از سوی انتشارات بریل صادر شده این کتاب با مقدمه‌ مدیر طرح اثر و ویراستاران ترجمه آغاز می‌شود.

مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به اهمیت مباحث این کتاب گفت: دین به عنوان امری فراتر از گفتمان عمومی مطرح است دانشنامه دین با زیر عنوان انتشارات بریل به صراحت نشاندهنده تحولی است که مطالعات علمی و دانشگاهی دین طی 20 سال اخیر داشته است.

وی عنوان کرد: تمام واژه‌ها و مدخل‌های بسیار مهم در این دانشنامه به آن پرداخته شده و هر یک به طور کامل اشاراتی دارد. بحث حوزه‌های موضوعی با انواع مختلفی از مدخل‌ها در دسترس است و سعی شده مدخل‌ها نظام‌مند باشند.

روحانی یادآور شد: از عناصر دینی در این اثر استفاده شده و انواع مدخل‌های مهم در آن وجود دارد که به هر یک به صورت جداگانه پرداخته شده است.

دانشنامه دین با تیراژ هزار عدد و قیمت 150 هزار تومان در آینده‌ای نزدیک به همت انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب وارد بازار نشر می‌شود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47296

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47296/دانشنامه-دين-منتشر-مي-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir