کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم خبر داد

رقابت 4 دوومیدانی‌کار قم در پیکارهای قهرمانی دختران کشور

خبرگزاری فارس , 29 فروردين 1396 ساعت 12:45

قم نیوز: رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم از آغاز رقابت دختران نوجوان قم در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.


به گزارش قم نیوز، علی رضایی امروز اظهار کرد: نخستین حضور دوومیدانی‌کاران قم در مسابقات کشوری سال 1396 به اعزام آنها برای رقابت با حریفان شرکت کننده در پیکارهای قهرمانی آغاز فصل دوومیدانی ایران اختصاص داشت و اکنون دومین اعزام به رقابت‌های قهرمانی دختران کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه نتایج خوبی از حضور مردان و بانوان دوومیدانی‌کار قم در مسابقات آغاز فصل نصیب دوومیدانی قم شد و نمایندگان هیأت‌ قم توانستند پنج مدال رنگارنگ این رقابت‌ها را از مواد و رشته‌های مختلف به ارمغان بیاورند و بار دیگر توانایی‌ بالای خود را در این رشته به نمایش بگذارند.

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم اضافه کرد: اکنون نوبت حضور تیم دختران دوومیدانی‌کار قم در پیکارهای قهرمانی کشور است، در حالی که اعضای تیم قم برای کسب آمادگی لازم تمرینات خوبی انجام داده‌اند و از شرایط مطلوبی برای کسب مدال از این رقابت‌ها آماده هستند.

وی ابراز کرد: این دوره از رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان دختر کشور به مدت دو روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب جریان دارد و چهار تن از دختران دوومیدانی‌کار مستعد و آماده قم برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

رضایی عنوان کرد: با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون دوومیدانی، تنها متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا 29 اسفند ماه سال 1381 در این مسابقات رقابت می‌کنند، در شرایطی که تیم اعزامی قم با چهار ورزشکار و دو مربی و سرپرست راهی این پیکارها شده است.

رضایی با اشاره به ترکیب تیم اعزامی هیأت‌ قم به این رقابت‌ها، بیان کرد: زهرا رضایی در 400 متر، سمانه برزگر در پرتاب وزنه، فاطمه کهن در 200 متر و مبینا شاه‌محمدی در پرتاب دیسک اعضای تیم دختران هیأت‌ قم هستند، ضمن اینکه مربی و سرپرست  این تیم خانم شکوهی‌راد است.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47386

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47386/رقابت-4-دوومیدانی-کار-قم-پیکارهای-قهرمانی-دختران-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir