کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با قبول 6 باخت در سه مرحله؛

امیدهای ایثار برای صعود کمرنگ شد

خبرگزاری فارس , 4 دی 1390 ساعت 8:52

قم نیوز: امیدهای تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم به صعود از مرحله مقدماتی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور کمرنگ شد.


به گزارش قم نیوز، تنها یک مرحله به پایان دیدارهای مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور باقی مانده است و به غیر از تیم مدعی قهرمانی یعنی کهریزک تهران، سه تیم دیگر حاضر در گروه دوم شرایط متفاوتی برای صعود دارند.

این در حالی است که مسابقات مرحله سوم از دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور در گروه دوم مقدماتی با رقابت چهار تیم حاضر در این گروه به میزبانی تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم برگزار شد اما، قمی‌ها نتوانستند از فرصت میزبانی برای محرز کردن صعود خود به مرحله نیمه نهایی بهره ببرند.

در این مسابقات تیم‌های بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین کهریزک تهران صدرنشین رقابت‌ها، هیئت مرکزی، ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم و پیام ارتباطات اصفهان حضور دارند که به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم برای جبران ناکامی‌های مرحله دوم که با سه شکست متوالی و کمرنگ شدن امید صعود برای آنها همراه بود، در نخستین بازی این مرحله مقابل تیم هیئت مرکزی به میدان رفتند و در جدالی سخت و نفسگیر از سد میهمان خود عبور کردند اما دو شکست در دیدارهای بعدی کار آنها را برای صعود سخت کرد.

ایثار قم در دومین دیدار خود در این مرحله از رقابت‌ها در سالن شهید محمود رضائیان قم برابر تیم کهریزک تهران به میدان رفتند که در این دیدار زیبا، جذاب، مهیج و البته سخت و نفسگیر، این تیم کهریزک تهران بود که تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم را شکست داد.

کسب یک پیروزی و یک شکست در مقابل هیئت مرکزی و کهریزک تهران بازی سوم و پایانی این مرحله بین تیم‌های بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم و پیام ارتباطات اصفهان را بیش از پیش حساس کرد اما در این دیدار این تیم پیام بود که موفقیت آمیز عمل کرد و با شکست تیم ایثار خود را به صعود نزدیک کرد.

در جدول رده بندی گروه دوم از مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور هم اکنون تیم کهریزک تهران با کسب ۹ پیروزی و ۱۸ امتیاز در صدر قرار دارد، تیم بسکتبال با ویلچر پیام ارتباطات اصفهان با کسب شش پیروزی و سه باخت در مکان دوم ایستاده است و امید دوم صعود به مرحله نیمه نهایی به شمار می‌رود.

اما سومین تیم جدول رده بندی این گروه تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم است که از ۹ مسابقه خود تا قبل از پیکارهای مرحله چهارم موفق به کسب سه پیروزی و شش باخت شده است و هم اکنون بالاتر از تیم هیئت مرکزی قرار دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 3003

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/3003/امیدهای-ایثار-صعود-کمرنگ

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir