کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واحدهاي صنايع كوچك ومتوسط قم با هيآت تجاري كره جنوبي مذاكره مي كنند

روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم , 26 تير 1396 ساعت 1:00

قم نیوز: مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي قم از فراهم شدن زمينه مذاكره فناورانه فعالان صنايع كوچك ومتوسط استان با هيأت تجاري كره جنوبي خبر داد.


به گزارش قم نیوز، امير طيبي نژاد با اشاره ظرفيت پذيرش دانش روز صنعت جهان توسط فعالان توليد استان اظهارداشت: خوشبختانه واحدهاي صنعتي استان قم علي رغم نوپا بودن نسبت به بسياري از استان هاي صنعتي ديگر ولي شاهد توسعه و حركت سريع آن ها در زمينه هاي صنعتي و توليدي هستيم.

وي با بيان اينكه بخش خصوصي همواره براي نشان دادن ظرفيت و پتانسيلخود از تمام ظرفيت هاي در اختيار به نحو مطلوبي استفاده مي كند تصريح كرد: اين وظيفه ما بعنوان بخش دولتي و حامي صنعت و تلاشگران عرصه توليد است كه زمينه و فضاهاي لازم را در اختيار بخش خصوصي قرار دهيم.

طيبي نژاد با اشاره به اقدامات وبرنامه هاي حمايتي سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران از فعالاتتوليدي و اشتغال كشور و بخصوص قم تاكيد كرد: تلاش اين سازمان براي ايجاد خوشه هاي كسب و كار، فعالسازي كنسرسيوم هاي صادراتي، آموزش هاي رايگان حضوري و مجازي، تورهاي صنعتي و حضور در نمايشگاهها و بازارهاي جهاني سبب شده تا نگان ومسير حركت توليد كنندگان قم به سوي بازارها و كشورهاي جديد منعطف شود.

وي يكي از الزامات تداوم اين حركت و از سوي ديگر استمرار حضور در عرصه هاي منطقه اي و فرا منطقه اي توسط صنايع كوچك ومتوسط را همراه شدن و بهره مندي از دانش روز و بكار گيري فن اوري هاي جديد صنعتي برشمرد و يادآور شد: سازمان صنايع كوچك در همين راستا اقدام به برگزاري دومين جلسه انتقال فن آوري واحدهاي صنعتي ايران با هيأت تجاري كره جنوبي نموده است.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم اين نشست را فرصتي منحصر به فرد در نوع خود عنوان كرد و افزود: با تمهيدات صورت گرفته فعالان توليدي و صنعتي استان قم نيز مي توانند با حضور در اين جلسه از مزاياي آن كه گفتگو با توليد كنندگان كشور كره جنوبي و دريافت نيازهاي فن آورانه خود است اقدام كنند.

وي ضمن دعوت از شركت ها و فعالان دانش بنيان و واحدهاي صنعتي فن اورانه براي بهره مندي از اين فرصت اضافه كرد: در دنياي صنعتي امروز انتقال فناوري يكي از مهره هاي اصلي به حساب آمده و سبب افزايش كيفيت توليد وارتقاي بهره وري و رقابت پذيري در عرصه صادرات مي شود.

طيبي نژاد از واحدهاي صنعتي متقاضي براي حضور در اين نشست خواست تا با مراجعه به سايتhttp://iktec.ir مراجعه و ثبت نام نمايند.    


انتهای پیام / 136


کد مطلب: 50922

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50922/واحدهاي-صنايع-كوچك-ومتوسط-قم-هيآت-تجاري-كره-جنوبي-مذاكره-مي-كنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir