کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیروزان صدر جدول را از دست داد

خبرگزاری فارس , 13 ارديبهشت 1393 ساعت 9:54

قم نیوز: پنجمین هفته رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان قم با تغییر در صدر جدول و ثبت نخستین شکست در کارنامه تیم مدعی پیروزان نیروگاه به پایان رسید.


به گزارش قم نیوز، براساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم، دیدارهای هفته پنجم از مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان قم با جدال حساس تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر در حالی به پایان رسید که تیم پیروزان نیروگاه که تا این هفته بدون شکست در صدر جدول قرار داشت با قبول نخستین باخت، صدر جدول را هم از دست داد.

بعد از این‌که چهارمین هفته رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان قم با صدرنشینی تیم فوتبال پیروزان نیروگاه به پایان رسید، این تیم صدرنشین به مصاف تیم سوم جدول رده‌بندی یعنی آریا رفت تا همچنان در این جایگاه ماندگار شود؛ اما آریایی‌ها شکست سختی را به پیروزان نیروگاه تحمیل کردند و توانستند با حساب ۴ بر ۲ صدرنشین را شکست دهند و این تیم را از صدر به زیر بکشند.

براساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم، تیم‌های فوتبال هنگ و مبتکر نخستین بازی را برگزار کردند و در حالی‌که بازی آنها با حضور تماشاگران قمی در ورزشگاه تختی قم جذاب و تماشایی بود، در نهایت تیم مبتکر توانست با حساب ۲ بر ۱ حریف خود را شکست بدهد.

در دومین دیدار هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان قم قرار بود تیم‌های ارم‌ساز وحدت و آدلان برابر یکدیگر قرار بگیرند که این دیدار به دلیل حضور نیافتن تیم فوتبال آدلان برگزار نشد تا کمیته انضباطی هیئت فوتبال قم در خصوص نتیجه این دیدار تصمیم بگیرد.

بازی‌های هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان قم در حالی ادامه پیدا کرد که تیم‌های پیام و افشید در مصاف با یکدیگر بازی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند و در حالی که پنج بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد، سرانجام این تیم افشید بود که سه بر دو پیروز شد.

همچنین یکی دیگر از حساس‌ترین دیدارهای هفته پنجم بین تیم‌های پرسپولیس باقرآباد جعفریه برگزار شد و در ۹۰ دقیقه رقابت دو تیم ۴ گل به ثمر رسید، اما سه گل سهم تیم مدعی ایرانجوان بود تا این تیم با برتری ۳ بر ۱ در این دیدار و غفلت تیم پیروزان نیروگاه بار دیگر جای این تیم را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان قم بگیرد.

در آخرین دیدار هفته پنجم از مسابقات فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان قم نیز تیم‌های فوتبال کیان نوین و افشین به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار تیم کیان نوین با یک گل به برتری رسید تا به جایگاه خود در جدول سر و سامان بدهد.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان قم در حال حاضر تیم فوتبال ایرانجوان با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل به اضافه ۱۴ در صدر ایستاده است، پیروزان نیروگاه با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل به اضافه ۲ در مکان دوم جای دارد و تیم‌های مبتکر و آریا نیز در تعقیب بالانشین‌های جدول هستند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 22644

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22644/پیروزان-صدر-جدول-دست

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir