کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت‌الاسلام والمسلين رجبي مطرح كرد

عقب‌نشيني استكبار از مواضع خود با حضور مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس , 29 ارديبهشت 1396 ساعت 14:43

قم نيوز: عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: هر گاه ملت حضور در صحنه داشتند استكبار جهاني از توطئه‌ها و مواضع خود عقب‌نشيني كرده است.


به گزارش قم نيوز،حجت‌الاسلام والمسلین محمود رجبی امروز، با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، انقلابی و انسانی است اظهار کرد: هر ملتی باید نسبت به سرنوشت خود دخالت کند و تلاش داشته باشد تا سرنوشت خوبی برای خود رقم بزند.

وی خاطرنشان کرد: انقلابی به بهای خون شهیدان و فداکاری امام خمینی(ره) به دست آوردیم و نظامی را مستقر کردیم حفظ این نظام با حضور در انتخابات رقم می‌خورد. باید در نظر داشت حضور در انتخابات دشمنان را خشمگین می‌کند و هر حرکتی که استکبار جهانی را به خشم درآورد خداوند آن را می‌پسندد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه به جز شرایط کنونی انتخابات از منظر دینی، انقلابی و انسانی یک وظیفه است گفت: هر کس با حضور در انتخابات حق دارد سرنوشت خود را رقم بزند و حضور در انتخابات به این معنا است که در سرنوشت خود مداخله می‌کنیم.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار در شرایط کنونی عنوان کرد: استکبار از طریق داعش امت اسلام را به جان یکدیگر انداخته و از نظر دشمنی‌ها و توطئه‌ها برای ملت جنگ نرم را در پیش گرفته است.

رجبی عنوان کرد: حضور هر چه باشکوه‌تر امت اسلام این پیام را می‌دهد که پس از گذشت بیش از یک ربع قرن از انقلاب ملت ایمان، اعتقاد، علاقه و عشق به نظام دارند و توطئه‌های دشمنان نتوانسته این ملت را از نظام جدا کند.

وی یادآور شد: استکبار جهانی باید بداند هر جایی پای تقویت و دفاع از نظام در کار باشد امت حضور یکپارچه دارند بنابراین توطئه‌های خامی که در ذهن استکبار و ایادی آنها پرورانده می‌شود خوابی آشفته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: هر گاه ملت حضور در صحنه داشتند استکبار جهانی از توطئه‌ها و مواضع خود عقب‌نشینی کرده است. حضور یکپارچه مردم در انتخابات سبب می‌شود توطئه‌های دشمنان خنثی شود بنابراین باید از موضع اقتدار در عرصه حاضر شویم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 48394

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48394/عقب-نشيني-استكبار-مواضع-خود-حضور-مردم-انتخابات

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir