کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مربي تيم هیأت‌ تكواندو استان قم خبر داد

2 تكواندوكار قم آماده اعزام به پيكارهاي جهاني دانشجويان

خبرگزاری فارس , 28 خرداد 1396 ساعت 4:00

قم نیوز: مربي تيم هیأت‌ تكواندو استان قم از آمادگي دو تن از تكواندوكاران قم براي اعزام به پيكارهاي جهاني 2017 دانشجويان خبر داد.


به گزارش قم نیوز، روح‌الله رضاپور، اظهار کرد: دو تن از بهترین‌های حال حاضر تکواندو استان قم که بارها سابقه دعوت به اردوی تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف تکواندو را دارند اکنون در اردوی تیم اعزامی ایران به پیکارهای جهانی دانشجویان هستند.

وی ادامه داد: این دو تکواندوکار محمد صفایی و علی چهرقانی هستند که هم در رقابت‌های آسیایی و هم در پیکارهای بین‌المللی تکواندو، تجربه حضور در مسابقات برون‌مرزی را دارند و از تجارب خوبی برای همراهی تیم کشورمان در مسابقات جهانی دانشجویان برخوردارند.

مربی تیم هیأت‌ تکواندو استان قم اضافه کرد: علی چهرقانی در سال 2015 عضو تیم ملی تکواندو پسران نوجوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بود، ضمن اینکه محمد صفایی نیز در سال 2017 در ترکیب تیم ملی بزرگسالان کشورمان راهی رقابت‌های بین‌المللی در کشور قزاقستان شد.

وی خاطرنشان کرد: این دو تکواندوکار در تلاش برای کسب سهمیه تیم اعزامی ایران به پیکارهای جهانی 2017 دانشجویان، درخشش قابل توجهی در مسابقات انتخابی داشتند و مجوز حضور در اردوی این تیم را به دست آوردند تا زیر نظر کادر فنی به تمرین بپردازند.

رضاپور که در سال 2015 مربی تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا بود، ابراز کرد: امروز مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ‌ملی تکواندو دانشجویان در خانه تکواندو برگزار می‌شود و صفایی و چهرقانی در اوزان مختلف با حریفان خود برای قطعی کردن سفر به پیکارهای جهانی مبارزه می‌کنند.

وی یاد آور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو، مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ‌ملی تکواندو دانشجویان با حضور 24 تکواندوکار راه یافته به اردو برگزار خواهد شد و با توجه به شرایط خوبی که دو ملی‌پوش قم دارند نسبت به موفقیت آنها امید زیادی داریم.

مربی تیم هیأت‌ تکواندو استان قم در پایان اظهار کرد: این تیم با سرمربیگری سیدنعمت خلیفه، مربیگری رضا ایمان‌زاده و محمدتقی خضرایی راهی رقابت‌های جهانی می‌شود، در حالی که بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان از 28 مردادماه تا هشتم شهریور ماه به مدت 11 روز در کشور چین تایپه برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 49717

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49717/2-تكواندوكار-قم-آماده-اعزام-پيكارهاي-جهاني-دانشجويان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir