کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز فصل جديد رقابت‌هاي ليگ فوتبال پيشكسوتان در قم

خبرگزاری فارس , 25 ارديبهشت 1396 ساعت 21:24

قم نیوز: نهمين دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌هاي استان قم به مناسبت اعياد فرخنده ماه شعبان از 26 ارديبهشت ماه رسما آغاز مي‌شود.


به گزارش قم نیوز، با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیأت‌‌ فوتبال استان قم و در جلسه‌ای که با حضور مسوولان هیأت‌‌ فوتبال و نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم برگزار شد، دوره جدید این لیگ از روز سه‌شنبه 26 اردیبهشت ماه کار خود را آغاز می‌کند.

با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات و کمیته پیشکسوتان هیأت‌‌ فوتبال استان قم این لیگ با حضور تیم‌های مدعی به انجام می‌رسد و تیم‌های شرکت کننده دیدارهای مرحله مقدماتی را در به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی از هر گروه مشخص شود.

این در شرایطی است که استارت برگزاری رقابت‌های لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم از سال 1387 زده شده و تاکنون هشت دوره آن به انجام رسیده و اکنون مسوولان برگزاری این رقابت‌ها در هیأت‌‌ فوتبال استان قم، آماده برگزاری دوره نهم آن با حضور تیم‌های مدعی هستند.

قرعه‌کشی و گروه‌بندی نهمین دوره بازی‌های لیگ فوتبال پیشکسوتان قم در سال 1396 در حالی انجام شد که در سال 1395 تعداد  16 تیم در مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان قم حضور داشتند و در مقایسه با سال 1394، تعداد دو تیم مزین به نام مقدس شهدای گمنام و شهدای منطقه چهار مردان قم به این بازی‌ها اضافه شده بودند.

سال گذشته در گروه نخست این مسابقات تیم‌های فوتبال پردیس، شاهین، راه‌آهن، استقلال، بهمن گلریز، استوار، خیام و مهر به رقابت پرداختند و در گروه دوم نیز تیم‌های فوتبال پیشکسوتان ماهان‌تندیس، هلال‌احمر، افشین، مبتکر، شهدای‌گمنام، صنعت‌نفت، شهدای چهار مردان و سازمان آب به میدان رفتند.

رقابت‌های هشتمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم در سال 1395 با عنوان یادبود زنده‌یاد مصطفی رضوانی پیشکسوت فقید فوتبال قم برگزار شد و بعد از انجام مجموع 59 مسابقه برای تعیین تیم قهرمان، رتبه نخست به تیم هلال‌احمر اختصاص یافت، در حالی که هلال‌احمر برای قهرمانی تیم با تک گل دقیقه 20 محمد عباسی در دیدار نهایی تیم گلریز را شکست داد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 48187

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48187/آغاز-فصل-جديد-رقابت-هاي-ليگ-فوتبال-پيشكسوتان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir