کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم مطرح کرد

آمادگي شهرداري قم براي برپايي پاركينگ‌هاي موقت مركز شهر

خبرگزاری فارس , 14 اسفند 1395 ساعت 13:00

قم نیوز: معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم آمادگي شهرداري قم براي برپايي پاركينگ‌هاي موقت مركز شهر را مورد تاکید قرار داد.


به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدامیر سامع در جلسه هماهنگی نوروزی عوامل نیروی انتظامی و راهور با مدیران شهرداری قم، با تاکید بر اینکه از مبادی ورودی شهر باید اطلاع ‌رسانی صحیحی به شهروندان و مسافرین صورت گیرد اظهار کرد: اگر مردم مسیرهای دسترسی خود را به درستی مطلع باشند بسیاری از مشکلات ترافیکی و خدماتی کاهش پیدا می‌کند.

وی گفت: هرچقدر اطلاع‌ رسانی و هدایت مسافرین را به درستی انجام دهیم رضایتمندی زائرین و مسافران بیشتر خواهد بود گزینه اول ما باید معرفی مراکز اقامتی باشد.

معاون شهردار قم با تاکید بر نیازسنجی دقیق و کامل نیازمندی‌های زائران خاطرنشان کرد: اولویت شهرداری در هدایت زائرین و مسافران برای اسکان، هتل‌ها و مراکز اقامتی است و در مرحله آخر باید مسافران به سمت بوستان‌های اسکان اضطراری هدایت شوند.

وی با تاکید بر اینکه امکانات بسیار خوبی در بوستان فدک برای اسکان فراهم‌ آورده شده است خاطرنشان کرد: بوستان فدک، امام رضا و پارکینگ شماره چهار جمکران جزء استراحت‌گاه‌های اصلی شهر در نوروز خواهند بود.

سامع با اشاره به محدودیت پارکینگ‌های سطح شهر قم خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تلاش داریم فضاهایی را اضافه کنیم اما باید مدیریت صحیحی بر نحوه فعالیت آن‌ها داشته باشیم.

وی با تاکید بر آمادگی شهرداری برای آماده سازی پارکینگ‌های موقت در هسته مرکزی شهر تصریح کرد: هر کدام از دستگاه‌ها در صورتی که فضایی برای تبدیل به پارکینگ موقت شناسایی کنند ما آماده هستیم که آن فضا را آماده سازی کنیم.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46620

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46620/آمادگي-شهرداري-قم-براي-برپايي-پاركينگ-هاي-موقت-مركز-شهر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir