کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

اعزام امدادگران قمی به برنامه راهیان نور غرب

خبرگزاری فارس , 19 تير 1396 ساعت 22:55

قم نیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: تعدادی از امدادگران این جمعیت در برنامه راهیان نور غرب حضور خواهند داشت.


به گزارش قم نیوز، محمد رضا بهرامی ظهر امروز در جلسه کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور استان قم که در تالار امام رضا(ع) ساختمان فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اعزام پزشک و امدادگران استان قم به غرب کشور اظهار کرد: در طول تابستان تعدادی از امدادگران و پزشکان جمعیت هلال احمر استان در برنامه راهیان نور غرب حضور خواهند داشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: این جمعیت قرار است که دو درمانگاه ثابت در زمان برگزاری اردوی راهیان نور غرب در شهرهایی همچون کرمانشاه داشته باشد و امدادگران و پزشکان از استان‌های مختلف در این درمانگاه‌ها حضور خواهند داشت.

دبیر اتاق اصناف استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به فعالیت اتحادیه‌های صنفی استان قم گفت: 62 اتحادیه صنفی در استان فعالیت می‌کنند و بیش از 30 اتحادیه در بخش‌های مختلف قم فعالیت دارند. برخی از اتحادیه‌ها همچون اتحادیه پوشاک استان قم دو هزار عضو دارد و دست اتحادیه‌های صنفی استان برای کمک به برنامه‌های فرهنگی باز است.

وی ادامه داد: باید در کنار اتاق اصناف در جلسات از اتحادیه‌های صنفی هم دعوت شود، تعداد زیادی از مردم استان قم با اصناف در ارتباط هستند و اصناف نقش شایان توجهی در کشور دارند.

افزود: باید از ظرفیت اصناف در تمام حوزه‌ها استفاده شود، هر کدام از اتحادیه‌ها خودشان یک تشکل هستند و اتحادیه‌های صنفی استان قم ظرفیت‌های خاصی دارند که باید به این ظرفیت‌ها توجه شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 50670

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50670/اعزام-امدادگران-قمی-برنامه-راهیان-نور-غرب

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir