?>?> قم نیوز - فضاهای ورزشی تفریحی در قم توسعه می یابد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قم:

فضاهای ورزشی تفریحی در قم توسعه می یابد

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 19 مرداد 1396 ساعت 14:40

قم نیوز: مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قم در مراسم بهره برداری از طرح نشاط در مساجد گفت: تجهیز مساجد به امکانات ورزشی و تشویق جوانان از اهداف اصلی برگزاری این طرح در مساجد می باشد


به گزارش قم نيوز، مجيد رفيعي با اشاره به راه‌اندازي ايستگاه‌هاي نشاط در سطح مساجد اظهار كرد: در اين ايستگاه‌ها بحث تجهيز ورزشي مساجد پيگيري مي‌شود در اين طرح با همكاري خوب مسؤولان مساجد بحث شناسايي آنها انجام خواهد شد و براي هر يك شناسنامه تهيه مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: مسجد محوري در منطقه در اين طرح پيگيري مي‌شود مساجد مشمول اين طرح بايد فعال باشند و داراي فضايي براي استقرار وسائل ايستگاه نشاط باشند.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قم با اشاره به اهميت ايستگاه‌هاي نشاط در مساجد گفت: اين ايستگاه‌ها براي مساجد  تأثيرگذار هستند و در غني‌سازي اوقافت فراغت نوجوانان و جوانان اثرات خوبي بر جاي مي‌گذارند.

وي خاطرنشان كرد: تاكنون پنج ايستگاه نشاط راه‌اندازي شده و تا پايان هفته آینده 16 ايستگاه ديگر تكميل مي‌شود و تجهيزات در اختيار مساجد قرار مي‌گيرد.

رفيعي ادامه داد: با افتتاح اين ايستگاه‌ها علاوه جذابيت‌هايي كه مساجد داشتند جذابيت ورزشي و تفريحي به آن اضافه مي‌شود لذا شهروندان زمان بيشتري در مسجد صرف مي‌كنند.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه فضاهاي ورزشي و تفريحي در شهر قم محدود است بنابراين براي پيگيري پروژه‌هاي مهم در سطح شهر فضاي آماده مساجد تجهيز خواهد شد كه مقرون به صرفه‌تر است.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قم با بيان اينكه پراكندگي ايستگاه‌هاي نشاط مناسب است گفت: اين ايستگاه‌ها به تدريج در مناطق مختلف شهر ايجاد مي‌شود نوجوانان و جوانان مي‌توانند تمرينات خود را در رشته‌هايي مانند پيگ پنگ، دارت، فوتبال دستي و... در اين ايستگاه‌خا انجام دهند و تخليه انرژي داشته باشند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 52119

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52119/فضاهای-ورزشی-تفریحی-قم-توسعه-می-یابد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir