کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

مردم حقوق نجومی مدیران دولت روحانی را فراموش نمی‌کنند/اقبال روز افزون مردم به حجت الاسلام رئیسی

خبرگزاری فارس , 27 ارديبهشت 1396 ساعت 17:19

قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم حقوق نجومی مدیران را در دولت فعلی فراموش نمی‌کنند، مدیرانی که مقام‌های ارشد دولتی آن‌ها را ذخایر نظام خواندند.


به گزارش قم نیوز، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با توجه به کناره گیری برخی از نامزدها و سفرهای گسترده نامزدهای باقی مانده به شهرهای مختلف کشور شاهد گرم تر شدن تنور انتخابات در ایران هستیم.

یکی از مسائل مهم در انتخابات شناخت فرد اصلح براساس کارنامه نامزدهای مختلف و رای دادن به او است تا در چهار سال آینده شاهد بهترشدن عملکرد دولت و رشد و توسعه کشور باشیم.

در این راستا برای بررسی عملکرد دولت روحانی با حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به گفت‌وگو پرداختیم.

 

وضعیت آرای حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رئیسی در انتخابات را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اقبال مردم به این نامزد انتخابات ریاست جمهوری طی روزهای اخیر خیلی خوب بوده است و شاهد این هستیم که بسیاری از مردم با توجه به واقعیت‌های موجود به حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی رای می‌دهند. او یک انسان با اخلاق است که حاضر نشد در سخنرانی‌ها و مناظرات برای کسب چند رای بیشتر مبالغه کند و دروغ بگوید، شاهد اخلاق مداری حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در طول دوره تبلیغات بودیم، قول‌هایی که این نامزد به مردم داده، براساس برنامه و کار کارشناسی شده بوده است.

اما برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری قانون مدار نیستند، آن‌ها برخلاف قانون سند 2030 یونسکو را پذیرفتند، در حالی که ما سند ملی آموزش و پرورش را داریم، اما این سند را اجرا نکردند و به جای آن سند 2030 را که دشمنان تهیه کردند پذیرفتند، سندی که هدف آن استحاله فرهنگی است، این نشانه عدم قانون مداری برخی از نامزدهای انتخاباتی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی شخصی است که به دنبال خدمت به مردم و پاکدست است، او مدافع محرومین و قانون مدار است و مردم به دنبال رای دادن به نامزدی هستند که از مقام معظم رهبری تبعیت کند.

 

 نظر شما در خصوص قانون گریزی دولت کنونی چیست؟

براساس برنامه پنج ساله توسعه کشور باید سالی یک میلیون شغل در کشور ایجاد شود، اما دولت فعلی حاضر نیست که به این بند قانون عمل کند و به قانون تن بدهد، دولت کنونی به جای اینکه بگوید شغل ایجاد می‌کنم، می‌گوید که ایجاد یک میلیون شغل در کشور غیرممکن است و این حرف درست نیست.

برخی به جای اینکه همیشه قانونمدار باشند، در هر جایی که قانون به نفع آن‌ها باشد، به قانون عمل می‌کنند.

 

 نظر شما در خصوص عملکرد دولت در خصوص برجام چیست؟

مردم در این خصوص حقایق را دیدند که دولت تاسیسات هسته ای کشورمان را تعطیل کرد، اما در مقابل کشورهای غربی به تعهدات خود پایبند نشدند، دولت کنونی مردم ایران را محرم راز خود در خصوص پرونده هسته ای ندانست، اما اطلاعات در این خصوص را به غربی‌ها داد، البته مردم این حقایق را درک می‌کنند.

 

 عملکرد دولت کنونی را در زمینه صنعت چگونه ارزیابی می‌کنید؟

در طول این دولت براساس آمارها هزاران کارگاه و کارخانه تعطیل شدند که مردم شاهد تعطیلی این واحدهای صنعتی بودند، مردم دیدند که مدیران دولتی قانونمدار نبودند و آسیب‌های زیادی را به صنعت کشورمان زدند، در آستانه انتخابات می‌بینیم که دولت هزینه‌های زیادی برای کسب آرا می‌کند، در حالی که در گذشته می‌گفت که بودجه ای برای پرداخت یارانه ندارد.

دولت این پول‌ها را در آستانه انتخابات از کجا می‌آورد؟ دولتمردان حاضر نشدند که در آستانه انتخابات ثروت‌های خودشان را اعلام کنند تا کسی از آن‌ها نپرسد که این ثروت‌ها را از کجا آوردند.

 

به نظر شما ادامه دولت کنونی چه تبعاتی دارد؟

با توجه به روشنگری‌هایی که رسانه‌های جبهه انقلاب داشتند، مردم متوجه شدند که ادامه دولت فعلی چیزی به جز زیان ندارد، این دولت‌ها میلیاردها دلار از ثروت این کشور را از دست داد، اما نتیجه ای به دست نیاورد. مردم حقوق نجومی مدیران را در دولت فعلی فراموش نمی‌کنند، مدیرانی که مقام‌های ارشد دولتی آن‌ها را ذخایر نظام خواندند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 48303

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/report/48303/مردم-حقوق-نجومی-مدیران-دولت-روحانی-فراموش-نمی-کنند-اقبال-روز-افزون-حجت-الاسلام-رئیسی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir