کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت ایام فاطمیه صورت می گیرد؛

برگزاری مراسم سوگواری در دفتر مراجع تقلید

خبرگزاری فارس , 5 ارديبهشت 1391 ساعت 12:04

قم نیوز: به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا مراسم سوگواری و عزاداری در دفاتر مراجع تقلید برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز، به مناسبت شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا مراسم سوگواری و عزاداری در دفاتر مراجع عظام تقلید برقرار شده است.

مراسم سوگواری در دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از ساعت ۱۱ صبح به مدت یک ساعت با سخنرانی حجت الاسلام صمدی از اساتید حوزه علمیه و با ذکر مصیبت توسط باقری از مداحان اهل بیت برگزار می‌شود.

گفتنی است در ظهر روز چهارشنبه همزمان با شهادت حضرت زهرا، آیت‌الله مکارم شیرازی ایراد سخنرانی خواهد کرد.

همچنین تا روز جمعه، هر روز از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه تا اذان ظهر با سخنرانی آیت‌الله طاهری از اساتید حوزه علمیه و با نوحه سرایی مداحان اهل بیت از جمله حاج عباس حیدرزاده، زنگی و هاشمی مراسم عزاداری ام ابیها  در دفتر آیت‌الله نوری همدانی برقرار است.

دفتر آیت‌الله علوی گرگانی نیز به همین مناسبت از روز گذشته تا روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح با سخنرانی حجت الاسلام رزاقی مراسم ایام شهادت حضرت زهرا  را برگزار می‌کند.

همچنین از روز گذشته تا روز شهادت صدیقه کبری حضرت زهرا از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه تا اذان ظهر با سخنرانی حجت الاسلام رجایی از اساتید حوزه علمیه قم و با مداحی ذاکران اهل بیت  مراسم سوگواری ایام فاطمیه در دفتر آیت‌الله وحید خراسانی برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری و سوگواری در دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی نیز تا روز چهارشنبه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا  با سخنرانی اساتید حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 6308

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/6308/برگزاری-مراسم-سوگواری-دفتر-مراجع-تقلید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir