کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با ایام نوروز صورت می‌گیرد

فعالیت 21 داروخانه شبانه روزی و کشیک در قم

خبرگزاری فارس , 29 اسفند 1395 ساعت 14:30

قم نیوز: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همزمان با عید نوروز 21 داروخانه شبانه روزی و کشیک در قم فعالیت می‌کنند.


به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد میلانی با اشاره به برنامه‌های این معاونت در ایام نوروز اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم انجام شده و آماده استقبال از زائران و مسافران نوروزی هستیم.

وی افزود: بروشورهای آموزشی و فرهنگ سازی تهیه شده و در میان زائران و مسافران توزیع می‌شود، همچنین نیروها نیز در حالت آماده باش به منظور بازرسی و خدمات رسانی هستند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم به فعالیت آزمایشگاه بررسی و نمونه برداری اشاره کرد و گفت: این آزمایشگاه نیز به صورت فعال در این ایام مشغول به کار بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل و موردی مراتب اطلاع رسانی می‌شود.

میلانی گفت: نظارت بر داروخانه‌ها و مراکز توزیع دارو نیز به صورت گسترده انجام می‌شود تا شاهد بروز هیچ مشکلی نبوده و خدمات به صورت مطلوب ارائه شود.

وی یادآور شد: دپوی دارو نیز در این ایام انجام شده و هیچ مشکلی برای تامین داروی مورد نیاز استان در این ایام نخواهیم داشت.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: 15 داروخانه شبانه روزی و 6 داروخانه به صورت کشیک در این ایام فعال بوده و به خدمات رسانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46793

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46793/فعالیت-21-داروخانه-شبانه-روزی-کشیک-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir