کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی:

عمل به مطالبات و بیانات رهبری، لازمه حل مشکلات کشور است

خبرگزاری حوزه نیوز , 1 ارديبهشت 1396 ساعت 18:00

قم نیوز: دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: اگر ما به مطالبات و بیانات مقام معظم رهبری عمل کنیم، بخش مهمی از مشکلات کشور حل می شود.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی، پنج شنبه شب طی سخنانی در مراسم یادواره شهدای مدرسه علمیه قدیری قم با بیان این که ولایتمداری به شعار نیست، بلکه با عیار عمل سنجیده می شود، اظهار داشت: نباید فریب ژست و ادبیات عده ای را بخوریم که دم از تبعیت از مقام معظم رهبری می زنند اما چند روز بعد خودشان علیه مواضع و بیانات ایشان موضع می گیرند.

وی با بیان این که در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی باید عمارگونه در وسط میدان آماده و حاضر بود، گفت: در دوران غیبت امام معصوم، ما وظیفه داریم که محکم و استوار پشت سر ولی فقیه بایستیم و از فشارها و طعنه ها و برچسب های دیگران هم هراسی به خود راه ندهیم.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) تاکید کرد: آنچه مهم است این که مراقب باشیم دین را به خاطر دنیای مردم تنها نگذاریم، چرا که مهم انجام وظیفه و ادای تکلیف است و قطعاً خداوند کسانی که دین او را نصرت می دهند، یاری خواهد کرد.

وی با بیان این که یکی از پیام های مهم شهدا به همه ما ، ایستادگی در برابر استکبار جهانی در سایه عمل به منویات و فرمایشات ولایت فقیه است، گفت: اگر ما بخواهیم در برابر دشمن کوتاه بیاییم آن ها قدم به قدم جلوتر آمده و عزت و استقلال و حریت ما را نشانه می گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی خاطرنشان کرد: اگر ما حقیقتاً به مطالبات و بیانات رهبر معظم انقلاب عمل کنیم، مشکلات کشور حل می شود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47440

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47440/عمل-مطالبات-بیانات-رهبری-لازمه-حل-مشکلات-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir