کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم خبر داد

ابراهیمی و حیدری نمایندگان قم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

خبرگزاری فارس , 24 تير 1396 ساعت 10:15

قم نیوز: رئیس هیأت‌ کشتی استان قم گفت: دو تن از کشتی‌گیران شاخص قم توسط کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شدند.


به گزارش قم نیوز، محسن وزیری در قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان بسیار اندکی تا آغاز پیکارهای کشتی فرنگی 2017 قهرمانی جهان باقی مانده، کادر فنی تیم ملی کمتر از یک هفته بعد از پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی برای برنامه‌ریزی اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان برنامه‌ریزی کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس نفرات برتر پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به خانه کشتی شماره یک تهران دعوت شدند تا در کنار کشتی‌گیرانی که از نظر فنی مورد تایید مربیان این تیم بوده‌اند، دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی را آغاز کرده‌اند.

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم بیان کرد: هدف از تشکیل این مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، حضور موفق و پرقدرت در رقابت‌های جهانی فرانسه است و به همین منظور ملی‌پوشان تا دوم مرداد در اردو خواهند بود، در حالی که مهدی ابراهیمی و علی‌اکبر حیدری نیز از قم به این اردو دعوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی در اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم تشکیل شده است، اضافه کرد: در وزن 75 کیلوگرم مهدی ابراهیمی از قم حضور دارد و با دو رقیب دیگر یعنی یوسف قادریان از البرز و مجید دهقان از فارس برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی رقابت می‌کند.

وزیری خاطرنشان کرد: در وزن 98 کیلوگرم نیز علی‌اکبر حیدری کشتی‌گیر ۲۱ ساله قم که در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی در جایگاه چهارم ایستاد با نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به اردوی تیم ملی دعوت شده است و در این وزن باید برای جهانی شدن با سیدمصطفی صالحی‌زاده از خوزستان، امیرحسین حسینی از مازندران و محمد یگانه از ایلام برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی پیکار کند.

وی با بیان اینکه هدایت تیم ملی بر عهده علی اشکانی است، اظهار کرد: مربیان این تیم محمدعلی چمیانی از فارس، مهرزاد اسفندیاری از خوزستان، داوود گیل‌نیرنگ و فرهاد اسماعیل‌نژاد از مازندران هستند و این تیم با سرپرستی محمد دلیریان 30 مرداد تا چهارم شهریورماه در شهر پاریس کشور فرانسه با حریفان خود پیکار می‌کند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 50860

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50860/ابراهیمی-حیدری-نمایندگان-قم-اردوی-تیم-ملی-کشتی-فرنگی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir