کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف:

طرح آرامش بهاری با نگاهی ارزشی اجرا شده است

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم , 13 فروردين 1394 ساعت 12:05

قم نیوز، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اداره کل اوقاف قم در نوروز امسال با برنامه‌ریزی ویژه‌ای، کاری جهادی را همراه با نگاهی ارزشی شروع و طرح آرامش بهاری را به خوبی اجرایی کرد.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه قم اظهار کرد: قم جزو استان‌های ویژه سازمان اوقاف است.

وی افزود: قم از نظر مواصلاتی شاهراه ارتباطی کشور و بیش از ۱۷ استان محسوب می‌شود و به همین دلیل در ایامی مانند نوروز شاهد حضور گسترده زائران و مسافران در این شهر هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه حضور گسترده مسافران نوروزی در قم حاکی از عشق و علاقه آنها به اهل بیت(ع) و فرزندان آنهاست گفت: این امر جایگاه معنوی قم را در سطح کشور و جهان تشیع ارتقا داده است.

وی ادامه داد: مدیران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در نوروز امسال به صورت شبانه‌روزی و با مدیریتی جهادی و نگاهی ارزشی وارد میدان شدند و طرح آرامش بهاری را با جدیت شروع کردند.

شرفخانی با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق و گسترده اداره کل اوقاف قم برای اجرای هر چه بهتر طرح آرامش بهاری در نوروز فاطمی امسال خاطرنشان کرد: تجلی این مدیریت و تلاش جهادی را در آستان مقدس امامزادگان به خوبی می‌توان مشاهده کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه حضور مبلغان روحانی در خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه قم در نوروز امسال را مورد توجه قرار داد و افزود: روحانیون سازمان اوقاف در غرفه‌های مختلف مانند مشاوره، کودک و نوجوان، سخنرانی چند رسانه‌ای و ایستگاه‌های همه واقف باشیم حضوری فعال داشتند که این امر به نوبه خود موجب شده بود استقبال مسافران نوروزی از خیمه‌های معرفت بیشتر شود و رضایت قابل توجهی را از سوی بازدیدکنندگان شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه قم الگوهایی در عرصه فرهنگی و معنوی در طرح نوروزی طرح آرامش بهاری هستند چرا که حضور گسترده مردم و زائران در جوار حرم ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) و سایر بقاع متبرکه، نشان از حرکت فعال و ارزشی اداره کل اوقاف قم دارد.

انتهای پیام/130


کد مطلب: 29648

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29648/طرح-آرامش-بهاری-نگاهی-ارزشی-اجرا-شده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir