کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مرکز اسناد آستان مقدس حضرت معصومه(س) خواستار شد

عزم جدی مسئولان قم برای حفظ حرمت حرم حضرت معصومه(س)

خبرگزاری فارس , 19 شهريور 1392 ساعت 13:29

قم نیوز: رئیس مرکز اسناد آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: مسئولان استان عزم خود را برای حفظ هرچه بیشتر حرمت حرم حضرت معصومه(س) به کار گیرند.


به گزارش قم‌نیوز، همزمان با دهه کرامت و هفته فرهنگ رضوی استان قم، خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان صبح امروز با حضور در حرم مطهر فاطمه معصومه(س) همراه با خادمان حرم به خطبه‌خوانی پرداختند.
 
در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین نظری، رئیس مرکز اسناد آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سخنانی وجود بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) در این استان را افتخار و برکتی برای اهل قم دانست و اظهار داشت: کریمه اهل بیت(ع)، آستان مقدس و همچنین زائرین حضرت دارای حرمت هستند و باید این موضوع مورد توجه همگان باشد.
 
وی با ذکر احادیث و روایات مختلفی، ارزش والای کریمه اهل بیت(ع) و زائران آن حضرت را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: جایگاه این بارگاه ملکوتی موجب می‌شود تا مسئولان استان عزم خود را جزم کرده و حرمت این آستان را هرچه بیشتر حفظ کنند.
 
نظری در ادامه با توصیه‌ خطاب به زائران اذعان داشت: همچنان که در زیارت حضرت می‌خوانیم «یا فاطمه اشفعی لنا فی الجنه»، به جای توجه به نیات دنیوی، از فاطمه معصومه(س) شفاعت در آخرت را طلب کنیم.
 
در ادامه حاضران در این مراسم، با قرائت خطبه حضرت و زیارت بارگاه نورانی ایشان، ارادت خود را به محضر کریمه اهل بیت(ع) عرض کردند.

انتهای پیام/123


کد مطلب: 15878

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15878/عزم-جدی-مسئولان-قم-حفظ-حرمت-حرم-حضرت-معصومه-س

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir