کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روزهاي دهم تا پانزدهم تير ماه صورت مي‌گيرد

اعزام ملي‌پوشان انجمن‌هاي ورزشي قم به كاپ آسيا

خبرگزاری فارس , 25 خرداد 1396 ساعت 21:40

قم نيوز: ملي‌پوشان هیأت‌ انجمن‌هاي ورزشي استان قم دهه دوم تير ماه در تركيب تيم ملي ايران راهي رقابت‌هاي 2017 كاپ آسيا خواهند شد.


به گزارش قم نيوز، بیش از 12 رشته ورزشی هم اکنون به عنوان رشته‌های زیر مجموعه هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم فعالیت می‌کنند و یکی از این رشته‌ها، فلوربال است که در چند سال اخیر رشد قابل توجهی در قم داشته و موفقیت‌های قابل توجهی نیز به دست آورده است.

حضور در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی فلوربال کشور موجب شده تا استعداد فلوربالیست‌های قم به خوبی به نمایش گذاشته شود و اکنون تعدادی از ورزشکاران این رشته با درخشش خود، مجوز حضور در اردوی تیم ملی اعزامی ایران به پیکارهای برون‌مرزی را کسب کرده‌اند.

این در حالی است که رقابت‌های قهرمانی کاپ آسیا پیش‌روی ملی‌پوشان فلوربال کشورمان قرار دارد و با توجه به اینکه اعزام این تیم برای رویارویی با حریفان آسیایی در دهه دوم تیر ماه انجام می‌شود، اردوی نهایی تیم ملی فلوربال تشکیل شده و ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

میزبان مرحله نهایی اردوی تیم ملی فلوربال برای حضور موفق و پرقدرت این تیم در مسابقات کاپ آسیا شهر تهران است، و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن فلوربال فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این اردو از روز بیست و چهارم خرداد ماه آغاز خواهد شد.

ملی‌پوشان دعوت شده به این اردو تا زمان اعزام تیم ملی به مسابقات کاپ آسیا زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند و دو تن از استعدادهای فلوربال قم یعنی حسین خلیلی و محمدامین کرمانی نیز در کنار دیگر دعوت‌شده‌ها به این اردو خود را برای اعزام به پیکارهای آسیایی مهیا می‌کنند.

تیم ملی فلوربال در حالی راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شود که دو لژیونر مقیم سوئد نیز عضو این تمی هستند و یکی از آنها به نام کسری عرفانیان در اردوی قبلی تیم ملی نیز حضور داشت آرین نادری نیز از این مرحله به جمع ملی‌پوشان حاضر در اردو اضافه خواهد شد.

این در شرایطی است که رقابت‌های کاپ آسیا از دهم تا پانزدهم تیر ماه امسال در شرق قاره کهن به میزبانی شهر بانکوک تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی فلوربال مردان ایران ایران در تلاش برای ایستادن روی سکوهای برتر در مرحله مقدماتی با چین، فیلیپین و سنگاپور هم‌گروه شده است.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 49655

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49655/اعزام-ملي-پوشان-انجمن-هاي-ورزشي-قم-كاپ-آسيا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir