کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه چهار قم اعلام کرد:

اتمام عملیات عمرانی اتصال بلوار فردوسی به بلوار جمهوری اسلامی

شهرنیوز , 26 خرداد 1396 ساعت 1:00

قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم گفت: عملیات عمرانی اتصال بلوار فردوسی به بلوار جمهوری در 6 ماهه نخست امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.


به گزارش قم نیوز، مجید متین فر با اشاره به وضعیت تکمیل پروژه بلوار فردوسی در منطقه چهار، اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های عمرانی شاخص سطح منطقه می باشد که دسترسی و اتصال مستقیم بلوار شهید صدوقی به بلوار جمهوری را برقرار کرده و بخش عمده بار ترافیکی این دو محور را کاهش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از مسیر بلوار فردوسی حدفاصل بلوار شهید صدوقی و دانیال پیش‌ از این به بهره‌برداری رسیده بود، بیان کرد: فاز دوم این پروژه حدفاصل دانیال تا بلوار جمهوری اسلامی می باشد.

متین فر با تاکید بر پیشرفت قابل توجه این بخش پروژه، تصریح کرد: اتصال دانیال به بلوار جمهوری اسلامی بیش از 50 میلیارد ریال هزینه دارد که عمده عملیات این بخش انجام شده است.

وی با بیان اینکه عمده تملکات مرتبط با فاز دوم پروژه بلوار فردوسی صورت گرفته است، گفت: یک پلاک آموزشی نیز در این پروژه معارض بود که هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و این پلاک نیز تملک شد.

شهردار منطقه چهار قم گفت: جدول‌گذاری و زیرسازی بخشی از مسیر باقی مانده و تلاش داریم تا پایان تابستان بخش باقیمانده پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

 


انتهای پیام / 136


کد مطلب: 49637

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49637/اتمام-عملیات-عمرانی-اتصال-بلوار-فردوسی-جمهوری-اسلامی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir