کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفته پایانی لیگ دسته اول فوتسال

تیم داوری جدال آتلیه‌طهران قم با نفت امیدیه معرفی شد

خبرگزاری فارس , 29 ارديبهشت 1396 ساعت 17:45

قم نيوز: تیم قضاوت کننده یکی از دو دیدار هفته پایانی رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور بین نمایندگان قم و امیدیه معرفی شد.


به گزارش قم نيوز، بعد از 18 هفته رقابت تیم‌ها در مرحله مقدماتی فصل 96 – 1395 بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، چهار تیم آتلیه‌طهران قم، نفت امیدیه خوزستان، مقاومت قرچک و سن‌ایچ ساوه مجوز حضور در مرحله نهایی بازی‌ها را کسب کردند.

از گروه نخست مرحله مقدماتی تیم‌های فوتسال مقاومت قرچک و آتلیه‌طهران قم به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله نهایی رسیدند و از گروه دوم نیز تیم‌های سن‌ایچ ساوه و نفت امیدیه خوزستان موفق به کسب مجوز صعود شدند تا این چهار تیم در مرحله نهایی تعیین کننده دو صعود کننده به فصل 1396 لیگ برتر فوتسال ایران باشند.

دیدارهای مرحله نهایی از سوی سازمان لیگ فوتسال ایران به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برنامه‌ریزی شد و چهار نماینده قم، قرچک، امیدیه و ساوه در مدت 6 هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا دو تیم راهی مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال شوند.

از 6 هفته رقابت چهار مدعی صعود به لیگ برتر تا کنون پنج هفته سپری شده و در جدول رده‌بندی، تیم مقاومت قرچک با کسب 10 امتیاز در صدر ایستاده است و تیم‌های آتلیه‌طهران قم با هفت امتیاز و تفاضل گل مثبت دو و سن‌ایچ ساوه با هفت امتیاز و تفاضل گل منفی پنج در رده‌های دوم و سوم هستند، ضمن اینکه تیم نفت امیدیه خوزستان با چهار امتیاز و تفاضل گل صفر در رده چهارم جای دارد.

اکنون نوبت به دیدارهای هفته پایانی رسیده است و روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه با انجام دو بازی در شهرهای امیدیه و ساوه، تکلیف دو صعود کننده به لیگ برتر مشخص خواهد شد، در حالی که آتلیه‌طهران قم در میهمانی نفت امیدیه به میدان می‌رود و سن‌ایچ ساوه از مقاومت قرچک پذیرایی می‌کند.

بر اساس اعلام کمیته داوران، دیدار تیم‌های آتلیه‌طهران قم و نفت امیدیه خوزستان را از ساعت 16 روز یکشنبه در سالن ولایت امیدیه، علیرضا عبدالغنی به عنوان داور اول، علی‌اصغر احمدی به عنوان داور دوم، غفور محمدی و محمدعلی آقایی   قضاوت می‌کنند، ضمن اینکه ناظر این بازی علی‌اکبر عالی‌نژاد است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 48421

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48421/تیم-داوری-جدال-آتلیه-طهران-قم-نفت-امیدیه-معرفی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir