کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر بهداشت باز هم به قم سفر می کند / افتتاح پایگاه اورژانس هوایی، بهانه این دفعه قاضی زاده هاشمی

8 اسفند 1395 ساعت 19:35

قم نیوز: وزیر بهداشت برای چندمین بار در سال جاری به قم سفر می کند تا در افتتاح پایگاه اوژانس هوایی قم شرکت کند.


به گزارش قم نیوز، جاده تهران قم برای وزیر بهداشت دولت یازدهم، دکتر قاضی زاده هاشمی، دیگر کاملا شناخته شده است زیرا حداقل در سال 95 چندین بار از جاده تنها به قصد سفر به قم گذر کرده است. سفرهایی که هر یک به بهانه ای از قبیل افتتاح بیمارستان، کلنگ زنی یک بیمارستان خصوصی یا مانند سفر فردا، افتتاح پایگاه اورژانس هوایی قم صورت گرفته یا خواهد گرفت.

اگر چه نفس حضور وزیر در قم خوب است اما به نظر می رسد دولت در حال استفاده از ارتباط خوب مراجع تقلید با این وزیر سخت کوش است و از سوی دیگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز با رفت و آمد وزیر بر مشکلات مدیریتی خود سرپوش می گذارد. مشکلاتی مانند دریافت حقوق کلان از دانشگاه و داشتن مطب خصوصی در عین دریافت این حقوق که مشخص نیست با کدام تفسیر حقوقی از قانون منع مطب داشتن پزشکان بخش دولتی برای آقای دکتر ایرانیخواه و معاونانش امکان پذیر شده است.

سفرهای قاضی زاده هاشمی هر علتی که دارد، هر دو سه ماه یک بار به به بهانه ای به قم صورت می گیرد و دیدار با مراجع و علما هم چاشنی آن است و در عین حال دوران مدیریت پر از مشکل ایرانیخواه بر دانشگاه علوم پزشکی قم را طولانی تر می کند.

انتهای پیام / 105


کد مطلب: 46531

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46531/وزیر-بهداشت-باز-هم-قم-سفر-می-کند-افتتاح-پایگاه-اورژانس-هوایی-بهانه-این-دفعه-قاضی-زاده-هاشمی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir