کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم:

معرفی امامزادگان برنامه محوری دهه کرامت است

خبرگزاری حوزه نیوز , 25 تير 1396 ساعت 18:34

قم نیوز: امامزادگان قم در شعاع نور حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در نقاط مختلف استان نورافشانی می‌کنند به همین علت معرفی امامزادگان به عنوان یکی از برنامه‌های محوری دهه کرامت در دستور کار قرار گرفته است.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم ظهر امروز در ستاد تسهیلات زائرین استان قم که ویژه دهه کرامت در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با بیان اینکه امسال برنامه‌های جامع و کاملی برای دهه کرامت درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: متناسب با جهانی بودن دهه کرامت پیش‌بینی برنامه‌های لازم با محوریت آستان مقدس انجام شده است که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت اوقاف نیز در این برنامه‌ها استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: امامزادگان قم در شعاع نور حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در نقاط مختلف استان نورافشانی می‌کنند به همین علت معرفی امامزادگان به عنوان یکی از برنامه‌های محوری دهه کرامت در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌های تجلیل از نقش امامزادماگان در ترویج و احیای معارف دینی، بزرگداشت حضرت موسی مبرقع(ع) و چهل اختران با حضور آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم و برپایی نمایشگاه فرهنگی در حرم مطهر به منظور معرفی امامزادگان بخشی از برنامه‌های دهه کرامت خواهد بود.

وی از برگزاری مسابقات کتابخوانی اوقاف با محوریت مباحثی از جمله زیارت، امامزادگان و حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها یاد کرد و ادامه داد: ستاد برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و تکریم امامزادگان در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه تشکیل شده است تا به صورت تخصصی در حوزه‌های مخلتف از ظرفیت امامزادگان استان استفاده کنیم.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 50942

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50942/معرفی-امامزادگان-برنامه-محوری-دهه-کرامت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir