کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین:

شب قدر ناب ترین فرصت برای ارتباط با خدای متعال است

خبرگزاری حوزه نیوز , 27 خرداد 1396 ساعت 21:42

قم نيوز: حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال، شب قدر را بهترین فرصت برای ارتباط با خدای متعال توصیف کرد.


به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال با اشاره به این که در آستانه سومین شب از لیالی پر فیض قدر هستیم، اظهار داشت: به لطف الهی، مردم  به ویژه جوانان، سال به سال در شب های قدر حضور گسترده تری در مراسم های معنوی دعا و مناجات خوانی و قرآن به سر گرفتن دارند.

وی افزود: در حال حاضر دو شب از شب های قدر یعنی شب نوزدهم و بیست و یکم را پشت سر گذاشته ایم و آخرین فرصت همین شب بیست و سوم رمضان است که به احتمال قوی، شب قدر نیز همین شب است.

مشاور عالی مدیر حوزه های علمیه همچنین گفت: بسیار اُمیدواریم که مردم ما با بهره گیری از فضایل ماه رمضان و این ماه الهی و بهره بردن از قرآن کریم، بتوانند ارتباط خود را هر چه بیشتر با خدای متعال حفظ و تقویت کنند و بی گمان شب قدر بهترین و ناب ترین فرصت برای این مهم است.

وی ابراز داشت: از مردم و به خصوص جوانان عزیز می خواهیم که در این شب برای تعجیل در فرج امام زمان و پیروزی رزمندگان اسلام در همه جای عالم دعا کرده و به ویژه مدافعان حرم و مدافعان امنیت کشورمان را از دعای خیر فراموش نکنند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: همچنین بسیار خوب و بجاست که در شب قدر، ضمن بیعت مجدد با ولایت ائمه اطهار(ع)، در رابطه با ولایت فقیه نیز بیعت را تجدید کرده و در صفی محکم در برابر دشمنان اسلام، صف آرایی کرده و از حریم اسلام و نظام اسلامی به خوبی دفاع کنیم.
انتهاي پيام / 137


کد مطلب: 49737

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49737/شب-قدر-ناب-ترین-فرصت-ارتباط-خدای-متعال

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir