کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قم خبر داد

آماده باش نیروهای آتش نشانی در چهارشنبه آخر سال

خبرگزاری تسنیم , 20 اسفند 1392 ساعت 13:03

قم نيوز:‌ مدیر عامل سازمان آتش نشانی قم گفت: در برخی از نقاط که احتمال خطر و آتش سوزی وجود دارد اکیپی از نیروهای آتش نشانی حضور پیدا می کنند و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.


به گزارش قم نيوز، عباس جعفری با اشاره به آماده باش نیروهای آتش نشانی در ایام چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: در برخی از نقاط که احتمال خطر و آتش سوزی وجود دارد اکیپی از نیروهای آتش نشانی حضور پیدا می کنند و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قم افزود: نیروهای آتش نشانی برای خدمت رسانی و برخورد هر چه بهتر با مردم در ایام چهارشنبه آخر سال آموزش دیده اند و سعی در حداقل رساندن خطرات چهار شنبه سوری دارند.

وی با اشاره به حضور نیروهای آتش نشانی در مناطق پر خطر عنوان کرد: ۱۴ ایستگاه آتش نشانی در مناطق پر خطر حضور پیدا می کنند که شامل ۶۶ دستگاه خودرو و ۳۰ موتور می شود که در این مناطق خدمت رسانی می‌کنند.

جعفری خاطر نشان کرد: خانواده ها در این ایام باید مراقب رفتار کودکان و نوجوانان خود به ویژه پسران خود باشند زیرا که در این ایام کودکان تحت تاثیر رفتار برخی از افراد قرار می گیرد و از همین رو باید والدین رفتار کودکان خود را در این مدت تخت نظر بگیرند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قم با اشاره به حوادث سال گذشته چهارشنبه آخر سال عنوان کرد: سال گذشته در حدود ۶۰ مورد حادثه آتش سوزی در مناطق مختلف قم رخ داد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 20567

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/20567/آماده-باش-نیروهای-آتش-نشانی-چهارشنبه-آخر-سال

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir