کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با پايان رقابت 3 كانديدا

طاهريان رئيس هیأت‌‌ ژيمناستيك قم شد

خبرگزاری فارس , 26 اسفند 1395 ساعت 20:00

قم نیوز: علي طاهريان با راي اعتماد اعضاي مجمع انتخابات هیأت‌‌ ژيمناستيك استان قم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید اين هیأت ورزشي انتخاب شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، 6 ماه بعد از پایان دوره چهار ساله غلامرضا ملکی در ریاست هیأت‌‌‌ ژیمناستیک استان قم، امروز پنجشنبه بیست و پنجم اسفند ماه 95 با برنامه‌ریزی امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم، مجمع انتخابات این هیأت‌‌‌ ورزشی به منظور تعیین رئیس چهار سال آینده برگزار شد.

این در حالی است که دقیقا چهار سال قبل در مهر ماه بود که مجمع انتخابات به منظور تعیین رئیس جدید هیأت ژیمناستیک استان قم با حضور مسؤولان وقت فدراسیون این رشته و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار و غلامرضا ملکی برای این مسوولیت برگزیده شده بود و ملکی به دلیل قانون بازنشستگی دیگر در این مجمع کاندیدا شد تا بعد از هشت سال جای خود را به علی طاهریان بدهد.

مجمع انتخابات به منظور تعیین رئیس هیأت‌‌‌ ژیمناستیک استان قم در بیست و پنجمین روز اسفند ماه 1395 با حضور جمیله سروری نایب‌رئیس فدراسیون ژیمناستیک و همچنین حسن عابدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان قم برگزار شد و با انتخاب علی طاهریان به عنوان رئیس چهار سال آینده این هیأت‌‌ به پایان رسید.

در این مجمع حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به عنوان ‌رئیس مجمع، جمیله سروری نایب‌رئیس فدراسیون ژیمناستیک به عنوان نایب‌رئیس مجمع حضور داشتند و به همراه آنها 13 نفر دیگر واجد شرایط رای بودند و با هشت رای علی طاهریان را تا سال 1399 به عنوان رئیس هیأت‌‌ ژیمناستیک قم انتخاب کردند.

در مجمع انتخابات هیأت ژیمناستیک استان قم 15 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات و دادن رای بودند که از جمع آنها دو نفر به محسن قدیری، پنج نفر به محمد مهدی سلطانی و هشت نفر نیز به علی طاهریان رای دادند تا طاهریان چهار سال رئیس هیأت‌‌ ژیمناستیک قم شود، ضمن اینکه کاظم عزیزخانی دیگر کاندیدای این مجمع پیش از حضور در جلسه انصراف خود را اعلام کرده بود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46749

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46749/طاهريان-رئيس-هیأت-ژيمناستيك-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir