کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باهدف بهسازی معابر و سهولت در تردد شهروندان

10 هزار متر مربع از معابر منطقه هفت لکه گیری و آسفالت شد

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 26 تير 1396 ساعت 16:45

قم نیوز: شهردار منطقه هفت قم گفت: طرح اجرای 10 هزار متر مربع روکش آسفالت که کمتر از 2 هفته به طول انجامید، معابری که بیشترین نیاز به اصلاح روکش آسفالت را داشتند مطابق جدول برنامه ریزی، زیر پوشش ترمیم و اصلاح روکش آسفالت قرار گرفتند.


به گزارش قم نیوز، علیرضا اقبالیان با بیان اینکه وضعیت آسفالت معابر در هسته مرکزی شهر از وضعیت مطلوبی برخوردار است، گفت: دومین سالی است که در قالب طرح های عمرانی و خدماتی، اکثر خیابان ها و کوچه های واقع در محدوده منطقه هفت را زیر پوشش پروژه ترمیم و اجرای روکش آسفالت قرار داده‌ایم و امسال نیز با توجه به جدول برنامه ریزی شده و الویت بندی های صورت گرفته، در حال اجرای طرح در مکان های باقی مانده می باشیم.

شهردار منطقه هفت قم گفت : این عملیات باهدف بهسازی معابر و سهولت در تردد شهروندان در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا و با استفاده از ظرفیت و توان فنی منطقه توانستیم 10 هزار متر مربع روکش آسفالت را در کمتر از 2 هفته اجرا نمائیم.

اقبالیان گفت: فرعی های کوچه شماره 32 بلوار عمار یاسر، فرعی های کوچه شماره 24 و 32 خیابان شهدا، کوچه شماره 8 خیابان شهیدان پورزند، کوچه شماره 4 بلوار شهید کیوانفر و کوچه شماره 51 بلوار امام موسی صدر، مکان های اجرا شده در این بازه زمانی بوده اند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 50979

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50979/10-هزار-متر-مربع-معابر-منطقه-هفت-لکه-گیری-آسفالت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir