کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه:

راه مقابله با دشمن خبیث، حضور پرشکوه در انتخابات است

خبرگزاری حوزه نیوز , 28 ارديبهشت 1396 ساعت 23:45

قم نيوز: حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای، پاسخ دندان شکنی به عربده کشی های دولت مردان آمریکا و حامیان آنان در منطقه و سطح بین الملل خواهد بود.


به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام و المسلمین ربانی، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در روز جمعه، بر حضور حماسی و چشم گیر مردم در این روز تاکید و این حضور را گام مهمی در خنثی شدن برنامه و توطئه های دشمنان دانست.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه افزود: هر چه حضور مردم پررنگ تر باشد، قدرت سیاسی اجتماعی و ملی کشور در سطح بین الملل افزایش خواهد یافت و مسئولین دلگرم تر از گذشته و  با روحیه قوی در مجامعه بین المللی حضور و از حقانیت ایران اسلامی دفاع خواهندکرد.

وی عنوان کرد: انتخابات امسال از رویدادهای مهم کشور است و این امر می طلبد همه  مردم با تیز بینی و بصیرت خاص در  روز انتخابات شرکت کنند و منتخب اصلح را برگزینند تا از هر لحاظ به پیشرفت کشور کمک کند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: حضور مردم می تواند نفس و روح تازه ای در کالبد نظام و کشور بدمد و باعث وحدت، عزت جامعه و انقلاب و کوری دشمنان و  شکست برنامه های آنها شود.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه افزود: دشمنان قطعا برای ادامه مقابله با نظام و انقلاب، سرمایه هنگفتی انجام داده اند، راه مقابله با این نوع دشمن خبیث، حضور پرشکوه در انتخابات است .

وی عنوان کرد: حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای، پاسخ دندان شکنی به عربده کشی های دولت مردان  آمریکا و حامیان آنان در منطقه و سطح بین الملل خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: بالاخره این که حضور مردم نمایش اقتدار،  عظمت و حماسه ملی و فریضه الهی است و لازم است این حماسه با شعور عقلانی و انتخاب اصلح همراه باشد.

 انتهاي پيام / 137


کد مطلب: 48369

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48369/راه-مقابله-دشمن-خبیث-حضور-پرشکوه-انتخابات

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir