کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی صورت می گیرد

اکران و نقد ویلایی‌ها در قم

خبرگزاری فارس , 25 تير 1396 ساعت 10:00

قم نیوز: به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اکران، نقد و تحلیل فیلم ویلایی‌ها در حضور کارگردان و تهیه کننده فیلم برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز، اداره هنرهای تصویری مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات در نظر دارد فیلم «ویلایی‌ها» را در حضور کارگردان و تهیه کننده این فیلم مورد نقد و بررسی قرار دهد.

 ویلایی‌ها به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی منیره قیدی تهیه و تولید شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، امیر علی ایمان وند، علیرضا داوری و... با هنرمندی ثریا قاسمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منیر قیدی به سراغ سوژه‌ای رفته که در تاریخ سینمای دفاع مقدس به آن پرداخته نشده، یعنی زنانی که در حوالی جبهه‌های جنگ در یک شهرک حضور داشتند. آنها زنانی هستند که همسرانشان از فرماندهان جنگ بوده و در دفاع از میهن به سر می‌برند و آنها نیز در اطراف جبهه چشم انتظارشان هستند و حوادث گوناگونی را تجربه می‌کنند. سوژه فیلم بکر و جذاب است و کمتر مخاطبی در سال‌های گذشته درباره آن شنیده است.

فیلم «ویلایی‌ها» برنده جوایز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر (ثریا قاسمی)، برنده سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه رایانه‌ای از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر (محمد قاسمی) و برنده جایزه بهترین فیلم اول از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر است.

شایان ذکر است پس از اکران فیلم «ویلایی‌ها» با حضور کارگردان منیره قیدی، تهیه کننده سعید ملکان و کارشناس و منتقد سینما محمد تقی فهیم به تحلیل، نقد و بررسی آن پرداخته خواهد شد.

اکران و نقد این فیلم روز دوشنبه ساعت 17 در تالار غدیر دفتر تبلیغات اسلامی واقع در چهارراه شهدا، ابتدای خیابان معلم برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام / 136


کد مطلب: 50906

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50906/اکران-نقد-ویلایی-ها-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir