کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خرداد ماه سال جاري صورت مي‌گيرد

برگزاري سومين دوره مسابقات قرآن كريم جوانان و ورزشكاران

خبرگزاری فارس , 26 فروردين 1396 ساعت 9:30

قم نیوز: معاون فرهنگي و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان قم از سومين دوره مسابقات قرآن كريم جوانان و ورزشكاران در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، علی پارسانیا اظهار کرد: بعد از برگزاری دو دوره بسیار خوب این مسابقات در سال‌های قبل، امسال برای برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کریم جوانان و ورزشکاران برنامه‌ریزی شده است و قطعا با استقبال خوب و کیفیت مطلوبی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره از رقابت‌های قرآن کریم جوانان و ورزشکاران استان قم در هر دو بخش آقایان و بانوان ورزشکار برگزار می‌شود و با توجه به آغاز ثبت نام از علاقمندان به شرکت در این مسابقات از روز بیستم فروردین‌ماه، این عزیزان می‌توانند تا پانزدهم اردیبهشت ماه نیز نسبت به اعلام حضور خود اقدام کنند.

پارسانیا با بیان اینکه زمان برگزاری مسابقات روز پنجشنبه چهارم خرداد ماه پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: آقایان و بانوان جوان و ورزشکار شرکت کننده در سومین دوره مسابقات قرآن کریم جوانان و ورزشکاران در بخش‌های مختلف برای کسب عناوین برتر رقابت خواهند کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: این مسابقات در بخش‌های قرائت تحقیق، حفظ یک جزء ویژه گروه سنی زیر 15 سال، قرائت ترتیل، حفظ دو جزء، حفظ احادیث موضوعی و تفسیر موضوعی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام از عزیزان جوان و ورزشکار علاقمند به شرکت در سومین دوره مسابقات قرآن کریم جوانان و ورزشکاران استان قم در باشگاه ورزشی مربوطه یا سازمان‌های مردم نهاد جوانان قم انجام می‌شود و با مراجعه به کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد سطح استان قم نیز امکان‌پذیر است.

پارسانیا عنوان کرد: همچنین افراد مایل به حضور در این مسابقات می‌توانند برای ثبت‌نام به وب‌سایت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم به آدرس اینترنتی http://javananeqom.ir/ مراجعه و نسبت به ثبت‌ اطلاعات خود اقدام کنند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47298

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47298/برگزاري-سومين-دوره-مسابقات-قرآن-كريم-جوانان-ورزشكاران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir