کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه يك قم مطرح کرد

جمع‌آوري ۱۴۰ كاميون نخاله از مبادي ورودي شهر

خبرگزاری فارس , 27 اسفند 1395 ساعت 17:00

قم نیوز: شهردار منطقه يك قم از جمع‌آوري حدود ۱۴۰ كاميون نخاله از مبادي ورودي شهر به مناسبت نوروز خبر داد.


به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه یک در زمینه استقبال نوروز ۹۶ اظهار کرد: آماده‌سازی تسهیلات رفاهی مورد نیاز زائران و شهروندان در سطح بوستان‌ها اعم از سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و... صورت گرفته است.

شهردار منطقه یک قم خاطرنشان کرد: کاشت ۹۰ هزار گلدان گل‌های فصلی، ۸ هزار جعبه نشاء در میادین و شوارع و بوستان‌ها و ۷ هزار نهال در حاشیه شوارع، بوستان‌ها و رنگ‌آمیزی جداول پارکی داخل بوستان‌ها انجام شده است.

اصفهانیان مقدم با بیان اینکه تمهیدات لازم برای آسایش شهروندان و زائران مهیا شده است، گفت: بهسازی آبخوری‌های بوستان‌های هاشمی و مهدی(عج) و معلم، سرویس‌های بهداشتی تمام بوستان‌های سطح منطقه و برطرف کردن خاموشی احتمالی تمام بوستان‌ها انجام شده است.

وی رنگ‌آمیزی تمام مبلمان پارکی بوستان‌ها، بهسازی و رنگ‌آمیزی آلاچیق‌های بوستان، نصب تابلوهای راهنمای شهروندان و زائران در بوستان‌ها، آماده‌سازی نمازخانه و وضوخانه بوستان‌های سطح منطقه و نصب جایگاه‌های شارژ تلفن همراه و تابلوهای قبله‌نما در بوستان‌های سطح منطقه را از دیگر اقدامات نوروزی ذکر کرد.

شهردار منطقه یک قم خاطرنشان کرد: فضای سبز کمربندی امام علی(ع) بهسازی و پاکسازی شده و نواقص زمین‌های بازی کودکان در بوستان‌های سطح منطقه برطرف شده است.

اصفهانیان‌مقدم تصریح کرد: رنگ‌آمیزی تمام آب‌نماهای سطح منطقه، استقرار ستاد نوروزی منطقه یک در میدان زائر طی سه شیفت کاری ، لکه‌گیری و آسفالت شوارع سطح منطقه، پاکسازی مبادی ورودی شهر از ضایعات و نخاله‌های ساختمانی در راستای بهبود سیما و منظر شهری و برطرف کردن آلاینده‌های زیست محیطی از دیگر اقدامات است.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه یک برای نوروز اقدامات کلیدی در دستور کار دارد، گفت: جمع‌آوری حدود ۱۴۰ کامیون نخاله از مبادی ورودی شهر، رنگ‌آمیزی جداول به متراژ حدود ۲۰۰ کیلومتر، رنگ‌آمیزی مبلمان شهری، تابلوهای شناسایی، اصلاح روشنایی میادین و ریسه‌کشی میادین صورت گرفته است.

شهردار منطقه یک قم عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای نصب المان‌های نوروزی و برپایی سفره هفت سین در بوستان‌های سطح منطقه انجام شده است.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46758

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46758/جمع-آوري-۱۴۰-كاميون-نخاله-مبادي-ورودي-شهر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir