کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به دلیل خودداری وزیر کشور از امضای حکم شهرداری،

حسین باقری در ایستگاه آخر از ورود به شهرداری قم باز ماند

پايگاه اطلاع رسانی قم نیوز , 17 ارديبهشت 1394 ساعت 21:20

قم نیوز: با گذشت 2 ماه از استعفای شهردار قم، این شهر هنوز توسط سرپرست اداره می‌شود و حکم حسین باقری که دور از چشم مردم و رسانه‌ها توسط شورای شهر انتخاب شد، هنوز امضا نشده است.


به گزارش قم نیوز، در چند روز گذشته حسین باقری به عنوان شهردار انتخاب شد ولی گویا به دلایل مختلف وزیر کشور تاکنون حکم شهرداری وی را امضا نکرده است.

وی که قبلا در سمت رئیس سازمان مدیریت بحران کشور فعالیت داشته نتوانست نظر مسئولان مربوطه را برای ورود به ساختمان شهرداری جلب کند.

محمد دلبری شهردار سابق که از سال 90 پست مدیریت شهری قم را بر عهده گرفته بود به علت بیماری و ضعف جسمانی اواسط اسفندماه سال گذشته از سمتش استعفا کرد و اعضای شورای اسلامی شهر قم نیز پس از پذیرش این استعفا کمیته 7 نفره ای را مامور گزینش شهردار جدید کردند.

این کمیته 7 نفره پس از رای زنی‌های متعدد، چند نامزد به شورای شهر معرفی کرد و در جلسه‌ای محرمانه و غیر علنی، اعضای شورای شهر 16 رای از 21 رای خود را به حسین باقری دادند.

باقری قبل از تایید از سوی وزارت کشور به دیدار مراجع عظام تقلید رفت و این شائبه قوت گرفت که شورای شهر قم از تایید شدن وی توسط وزیر کشور اطمینان کامل دارد اما حکم شهرداری وی از سوی وزیر کشور امضا نشده است.

حال باید دید که آیا شورای شهر بار دیگر دور از چشم مردم به شخص دیگری به عنوان شهردار رای می‌دهد یا این بار در مقابل چشم مردم و رسانه‌ها، شهردار را مانند دفعات قبل انتخاب می‌کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 30098

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/30098/حسین-باقری-ایستگاه-آخر-ورود-شهرداری-قم-باز-ماند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir