کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انجام 26 عملیات آتش‌نشانی در 2 روز گذشته در قم

خبرگزاری فارس , 4 دی 1395 ساعت 19:00

قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 26 عملیات آتش‌نشانی در 2 روز گذشته در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با بیان اینکه همشهریان در تماس با سامانه 125 می‌توانند نیروهای آتش‌نشانی را از خطرات و مشکلات احتمالی در سطح شهر آگاه کنند، اظهار کرد: این سامانه به صورت 24 ساعته فعال است و پس از اطلاع‌رسانی به سرعت خدمات‌رسانی به همشهریان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در دو روز اخیر 26 عملیات آتش‌نشانی در شهر قم انجام شده است، خاطرنشان کرد: این عملیات‌ها شامل نجات، ایمن‌سازی و اطفای حریق است که پس از اطلاع‌رسانی به واسطه سامانه 125 نیروها به سرعت به محل مورد نظر اعزام شده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم انجام هفت مورد اطفای حریق در دو روز گذشته را مورد توجه قرار داد و افزود: رفع حریق چهار مورد ضایعات، دو مورد منزل و یک مورد خودرو در این مدت انجام شد.

وی با اشاره به انجام 6 مورد عملیات نجات خاطرنشان کرد: در 48 ساعت گذشته یک مورد رفع محبوسی داخل خودرو، دو مورد رفع محبوسی داخل منزل، یک مورد رفع محبوسی داخل آسانسور و یک مورد انگشتربری انجام شد.

جعفری با اشاره به عملیات‌های ایمن‌سازی انجام شده در این مدت تصریح کرد: در دو روز گذشته 13 مورد عملیات ایمن‌سازی انجام شد که طی آن‌ها پنج مورد بازگشایی درب خودرو، سه مورد رفع نشت سوخت خودرو و دو مورد رفع نشت گاز شهری انجام شد.

وی با اشاره به لزوم رعایت موارد ایمنی و اصول و استانداردهای لازم در استفاده مردم از تجهیزات خطرساز گفت: بسیاری از خطرات و حوادثی که در سطح شهر رخ می‌دهد به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی و توجه به استانداردها و اصول لازم است که در صورت توجه به این موارد شاهد کاهش چشمگیر حوادث خواهیم بود و خطرات کمتری متوجه مردم خواهد شد که این امر در خصوص استفاده از تجهیزات گرمایشی نیز در منازل صادق است.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 44903

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/44903/انجام-26-عملیات-آتش-نشانی-2-روز-گذشته-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir