کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

مقام سوم پينگ‌پنگ بازان قم در مسابقات دانش‌آموزان ايران

خبرگزاری فارس , 26 تير 1396 ساعت 10:09

قم نيوز: رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم از موفقيت پسران پينگ‌پنگ باز قم در كسب مقام سوم رقابت‌هاي قهرماني دانش‌آموزان مدارس كشور خبر داد.


به گزارش قم نيوز، محمد عموئیان امروز اظهار کرد: تیم دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس قم در حالی به مقام سوم رقابت‌های سال 1396 قهرمانی کشور دست یافت که در این پیکارها تعداد 32 تیم از استان‌های مختلف کشور شرکت کرده بودند و مسابقات به میزبانی شهرستان ارومیه از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود.

وی ادامه داد: در راه رسیدن به این موفقیت ارزنده، از ابتدای مسابقات تا مرحله نیمه نهایی که چهار تیم برتر کشور در آن رده‌بندی شدند، سیدعلی سجادیان بازیکن اول تیم دانش‌آموزان قم بود که در هر مسابقه دو برد برابر حریفان خود به دست آورد و عملکرد خوبی داشت.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم اضافه کرد: همچنین علیرضا رضایی‌فر به عنوان بازیکن سوم تیم در هر مسابقه یک پیروزی کسب کرد و نمایشی که وی در جدال با حریفان داشت از آینده درخشان این پینگ‌پنگ باز مستعد برای حضور در دیگر میادین کشوری خبر می‌دهد.

وی ابراز کرد: ایمان میرزایی بازیکن دوم تیم پینگ‌پنگ دانش‌آموزان قم در مسابقات امسال مدارس کشور بود که بازی‌های زیبایی در مقابل نفرات اول تیم‌های مطرح شرکت کننده در انی دوره از رقابت‌ها به نمایش گذاشت، به گونه‌ای که حریفان تیم تنیس روی‌میز قم به سختی موفق به عبور از سد میرزایی می‌شدند.

عموئیان با تمجید از عملکرد پسران آینده‌دار تنیس روی‌میز قم در این دوره از رقابت‌ها، تصریح کرد: کسب مقام سوم کشور بین 32 تیم شرکت کننده کار ارزنده‌ای بود که آن را به تمام زحمت‌کشان این رشته به ویژه مربیان پرتلاش و دلسوز تنیس روی‌میز قم و دبیر هیأت‌ حمید قائمی و خانواده این بازیکنان تبریک می‌گویم و امیدوارم که در آینده نیز نتایج خوبی از این استعدادهای پینگ پنگ قم شاهد باشیم.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 50960

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50960/مقام-سوم-پينگ-پنگ-بازان-قم-مسابقات-دانش-آموزان-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir