چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : 81757

اینجا قم است و رابطه بر خون فرزند شهید پیروز است

قم نيوز : در شهر قم زندگی می‌کنیم جایی که رابطه بر خون پیروز است و خون یک فرزند شهید که در اعتراض به عدم دریافت خدمات درمانی در مقابل دفتر مدیرکل بنیاد شهید قم خودسوزی کرده بود، به راحتی پایمال می‌شود.
رابطه بر خون پیروز است و خون یک فرزند شهید که در اعتراض به عدم دریافت خدمات درمانی در مقابل دفتر مدیرکل بنیاد شهید قم خودسوزی کرده بود، به راحتی پایمال می‌شود.
رابطه بر خون پیروز است و خون یک فرزند شهید که در اعتراض به عدم دریافت خدمات درمانی در مقابل دفتر مدیرکل بنیاد شهید قم خودسوزی کرده بود، به راحتی پایمال می‌شود.
قم نیوز ـ سیدعلی پورطباطبایی: اینجا قم است، این شعاری است که مدیرکل سابق روابط عمومی شهرداری قم برای نشان دادن زیبایی‌های قم انتخاب کرده بود. اما آن مدیر غیر بومی نمی‌دانست
که این جمله کوتاه سه کلمه‌ای در بین قمی‌ها برای گله از وضع شهر استفاده می‌شود نه برای تعریف از آن.

اینجا شهر قم است، دو هفته قبل بود که یک فرزند شهید که خود سه فرزند داشت،‌ در اعتراض به پاسکاری بین بیمه و بنیاد شهید و عدم رسیدگی به وضع درمانی خود، در مقابل چشمان کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران قم و در مقابل دفتر مدیرکل این بنیاد در قم، خود را به آتش کشید. شعله‌ها تا سقف زبانه کشیدند و کاغذ دیواری زیبای اتاق منشی یا آجودانی دفتر آقای هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم را خراب کردند.

البته جای نگرانی نیست و این کاغذ دیواری به
سرعت تعویض شد تا آثار اعتراض سوزان یک فرزند شهید از دیوار اداره کل بنیاد شهید استان قم حذف شود تا کسی از این فاجعه دردناک مطلع نگردد.

اینجا قم است و سرپرست معاونت درمان بنیاد شهید قم که از درمان انسان‌ها بویی نبرده است، به سرعت مصاحبه می‌کند و فرزند شهید فوت شده را محجور (دیوانه) می‌خواند. این مصاحبه در همه رسانه‌ها تکرار می‌شود و این طور تصویر می‌شود که شخصی محجور (دیوانه)‌ خودش را مقابل بنیاد شهید بدون دلیل خاصی آتش زده است.

وقتی هم صدای مردم و خانواده شهدا بلند می‌شود و از تهران شخصی را پیگیری اعزام می‌کنند، در پشت درهای بسته و بی حضور خبرنگاران یا خانواده شهدا، پرونده را جمع و جور می‌کنند و در نهایت نگهبانان ورودی را
مورد مواخذه قرار می‌دهند که چرا به یک فرزند شهید اجازه ورود داده‌اند! 

ظاهرا مشکل فقط خودسوزی در مقابل در دفتر مدیرکل بنیاد شهید قم است و اگر در چمن روبروی اداره کل، خودسوزی می‌کرد مشکلی نبود!

قم البته شهر قانون‌مداری است و دادستان محترم قم از حقوق عامه محافظت می‌کند. از اداره غله تا محیط زیست، دادستان و معاونان محترم ایشان با قدرت داخل می‌شوند و از حقوق مردم حفاظت می‌کنند. یکی از نمایندگان قم نیز گفته بود که دادستانی وارد پرونده خودسوزی فرزند شهید شده است
اما نه خبری از احضار کسی شده است و نه دشکیل پرونده‌ای اعلام شده است. شاید در این شهر فرزندان شهدا شهروند درجه ۲ هستند که پیگیری این پرونده مانند سایر پرونده‌ها رسانه‌ای نمی شود.

اگر در این شهر قرار بود عدالت جاری شود، جای محجور واقعی با فرزند شهید عوض نمی‌شد. 

اما محجور واقعی کیست؟

🔻فرزند شهیدی که از بیماری خود آگاه است و به قصد پیگیری درمان خود به بیمارستان ، بیمه و بنیاد شهید قم مراجعه می کند؟

🔻یا مدیرانی که برای یک واکسن خوراکی فرزند خردسالشان به جای استفاده از خدمات تقریبا رایگان مراکز بهداشت استان
قم ، هشتصد هزارتومان از اعتبار بهداشت و درمان بنیاد شهید قم را فقط هزینه آژانس و خرید طرح ترافیک می‌کنند تا واکسن فرزندشان توسط دکتر متخصص در تهران به وی خورانده شود.

در عوض فرزند شهیدی را که به دنبال بستری کردن خود برای درمان است بابت هزینه های درمان بین بیمارستان و بیمه و بنیاد شهید قم پاس کاری می‌کنند و بعد از  حادثه دلخراش خودسوزی وی را محجور می نامند؟

 🔻 یا ما که این دلیل را برای خودسوزی یک فرزند شهید از مسئولین بپذیریم؟

اینجا قم است و اگر همه مسوولان از ائمه جمعه گرفته تا دادستان و رییس مجلس که فعلا نماینده قم است تا فرمانده سپاه و مدیرکل اطلاعات و مدیرکل بازرسی به هر دلیلی ساکت بمانند، ما در قم نیوز این حادثه را رها نمی‌کنیم، چون به شهدا مدیون هستیم.

انتهای پیام / ۱۰۵
https://qomnews.ir/vdchqqn6.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

احسنت
البته امام جمعه محترم انشالله دوباره این هفته از ایشان تقدیر میکند!!!!!