شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 8777

قهرمانی "آسیا" در رقابت‌های مدارس فوتبال قم

قم نيوز : قم نیوز: تیم مدرسه فوتبال آسیا با شکست تمام حریفان خود موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی مدارس فوتبال قم شد.
قهرمانی "آسیا" در رقابت‌های مدارس فوتبال قم
به گزارش قم نیوز، حضور جمعیت زیادی از علاقمندان به ورزش در مجموعه ورزشی تختی قم جمعه شب یکی از شلوغ‌ترین روزهای کاری این مجموعه را رقم زده بود و مشتاقان به تماشای دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی مدارس فوتبال قم در این مجموعه ورزشی گردهم آمدند.

حضور خانواده‌ فوتبالیست‌های شرکت کننده در سومین دوره رقابت‌های قهرمانی مدارس فوتبال قم از نکات قابل توجه دیدارهای روز پایانی بود و در نهایت تیم مدرسه فوتبال آسیا با کسب برتری در دیدار نهایی قهرمان این جام شد.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم امسال ۱۲ تیم در سومین دوره رقابت‌های مدارس فوتبال قم حضور داشتند و در نهایت جام قهرمانی این بازی‌ها یک بار دیگر به فوتبالیست‌های آسیا رسید.

طبق برنامه فوتبال استان قم، دیدارهای رده بندی و فینال مسابقات مدارس فوتبال استان قم در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی برگزار شد و طی آن ابتدا دو تیم سینا و آسیا (ب) در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار که دو تیم تلاش زیادی برای کسب پیروزی و رسیدن به مقام سوم این مسابقات داشتند، بازی زیبا و جذابی از سوی هر دو تیم ارائه شد که در پایان تیم مدرسه فوتبال سینا با یک گل پیروز شد و به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافت.

در دیدار فینال که بین دو تیم آسیا (الف) و افشید برگزار شد، نتیجه‌ای عجیب و دور از انتظار رقم خورد و در حالی که دو تیم انتظار می‌رفت بازی نزدیک و پایاپایی برگزار کنند تا قهرمان این جام مشخص شود، در میان ناباوری تیم مدرسه آسیا با اقتدار حریف خود را در هم کوبید.

در این دیدار که حساسیت‌های بسیار بالایی نیز داشت، تیم مدرسه فوتبال آسیا (الف) با نتیجه پنج بر صفر حریف خود را شکست داد و با کسب پیروزی در تمام بازی‌های خود در این جام، مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

پس از دیدار نهایی، مراسم اهدا کاپ، مدال و جوایز به تیم‌های اول، دوم، سوم و تیم اخلاق برگزار شد و در حضور مسوولان تیم‌های برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

در پایان این دوره از مسابقات از سوی مسوولان برگزاری، تیم مدرسه فوتبال صبای قم به عنوان تیم اخلاق و محسن ارشادی از مدرسه فوتبال آسیا به عنوان بازیکن اخلاق این جام معرفی شدند و با اهدای جوایزی از آنان نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.0nak49n005k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما